طرح تازه رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب الله

طرح تازه رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب الله
پنج‌شنبه 25 مهر 1398 - 12:52

فرمانده منطقه شمال ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، برای مقابله با قدرت حزب الله باید معادله سه‌گانه "ارتش، ملت و مقاومت" در لبنان را هدف قرار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه الاخبار لبنان در این باره نوشت: "امیر برعام" فرمانده منطقه شمال در ارتش رژیم صهیونیستی گفت، این معادله سه گانه موجب پنهان کردن نقاط ضعفی شده است که ما می توانستیم از آن استفاده کنیم.

به نوشته این روزنامه، تلاش دشمن صهیونیستی برای پیروزی بر حزب‌الله چیز عجیبی نیست اما نکته قابل توجه این است که بر نابودی معادله ارتش، ملت و مقاومت متمرکز شود؛ معادله ای که در مقابله با تهدیدهای تکفیری و اسرائیلی در خطرناک‌ترین شرایط منطقه و لبنان پیروزی هایی را به ثمر رساند.

برعام پس از تشریح مواضع "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص چگونگی از بین بردن این معادله سه‌گانه و مقابله با حزب‌الله و تضعیف جایگاه فعلی آن مدعی می شود، باید فعالیت‌های حزب‌الله را عاملی برای ویرانی لبنان و نه حمایت از آن معرفی کرد.

این فرمانده صهیونیستی، تقویت مخالفان حزب‌الله در میان طیف‌های غیرشیعه یعنی مسیحییان و اهل تسنن و دروزی را خواستار شده و یادآور می شود، مقامات حزب‌الله در مناسبت‌های مختلف ضمن تاکید بر نقش مهم معادله ملت، ارتش و مقاومت در پیروزی‌های لبنان، آن را دستاوردی ارزنده برشمرده اند.

پربیننده ترین خبرها