فرود اضطراری «بوئینگ 737» در شرق روسیه

فرود اضطراری «بوئینگ 737» در شرق روسیه
شنبه 27 مهر 1398 - 11:54

یک فروند بوئینگ 737 در شرق روسیه به دلیل احتمال وجود مواد منفجره در داخل هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

العالم - اروپا

یک فروند هواپیمای آمریکایی «بوئینگ 735» که از شهر «اولان-اوده» مرکز استان «بوریاتیا» در شرق سیبری روسیه به سمت مسکو در حرکت بود، ظاهراً مجبور شده تا در شهر «کراسیونارسک» روسیه به دلیل وجود یک وسیله انفجاری در داخل هواپیما، فرود اضطراری انجام دهد.

طبق گزارش منابع روس، این بوئینگ متعلق به هواپیمایی «اسمارتاویا» بوده است که قبل از فرود اضطراری به مدت سه ساعت در هوا بوده است.

بنا به گفته یکی از نمایندگان این شرکت هواپیمایی، پلیس محلی عامل حمل مواد منفجره در داخل هواپیما را که ظاهراً یکی از مسافرانی بوده که با تأخیر وارد پرواز شده است، رهگیری و دستگیر کرده است.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، هفته گذشته، یک فروند هواپیمای «آنتونوف 12» در فرودگاه «کالتسو» در شهر «یکاترینبورگ» روسیه به دلیل نقض شاسی وادار به فرود اضطراری شد که هواپیما بعد از فرود آتش گرفت که البته تلفاتی برجای نگذاشت.

از طرف دیگر، حادثه دیگری در منطقه کراسیونارسک به وقوع پیوسته است که در آن سد یک مخزن آب متعلق به یک شرکت معدن طلا در نزدیکی شهرکی واقع در این منطقه به کشته شدن دستکم 11 نفر منتهی شده است.

آنطور که گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد، حادثه فرود اضطراری هواپیما در شرق روسیه، ظاهراً تلفاتی به همراه نداشته است و جزئیات بیشتری درباره عامل این حمله منتشر نشده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها