موضع جنبش امل لبنان در قبال تظاهرات مردمی

موضع جنبش امل لبنان در قبال تظاهرات مردمی
شنبه 27 مهر 1398 - 19:44

جنبش امل لبنان در بیانیه ای، مخالفت خود را با به دست گرفتن سلاح در صور اعلام کرد و خواهان انجام تحقیقات با هدف شناسایی عاملان حوادث این شهر و اتخاذ تدابیر لازم شد.

العالم - لبنان

جنبش امل لبنان ، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد : در سایه درد و رنجی که ملت لبنان متحمل می شوند، که برگزاری اعتراض های مستمر مردمی در مناطق مختلف کشور ، نشانه این درد و رنج است، جنبش امل، بر خود لازم می داند که موضع ثابت خود را درقبال این اعتراض ها اعلام کند و تاکید کند که از مردم در دستیابی به خواسته هایشان حمایت می کند.

در این بیانیه آمده است که "جنبش امل در سایه تاکید بر پایبندی به آزادی ها و تضمین آزادی بیان و تظاهرات، اگرچه طی آن، برخی حد و حریم ها زیر پا گذاشته شده و به رهبران و مسئولان آن اهانت شده است، جنبش امل از هر کسی که خواهان برگزاری تحرکات برای اعلام همبستگی برای محکومیت در تعرض به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان در شهر صور شده ، تشکر می کند.

بر اساس این بیانیه، جنبش امل، مخالفت خود را با دست به سلاح شدن در خیابان های شهر صور اعلام می کند، بلکه خواهان انجام تحقیقات برای شناسایی عاملان حوادث و اتخاذ تدابیر لازم است و از سرویس های امنیتی ذیربط می خواهد که به وظیفه خود در حمایت از شهروندان از جمله تظاهرکنندگان عمل کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها