داستان نا تمام ترامپ و رسانه های آمریکایی

داستان نا تمام ترامپ و رسانه های آمریکایی
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 12:49

ترامپ اشتراک کاخ سفید در روزنامه های واشنگتن پست و نیویورک تایمز را لغو کرد.

العالم-آمریکا

استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اشتراک روزانه کاخ سفید در روزنامه های واشنگتن پست و نیویورک تایمز را لغو کرده است.

ترامپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه فاکس نیوز این دو روزنامه را دروغ پرداز توصیف و تاکید کرده بود که نمی خواهد آنها را در کاخ سفید ببیند.

ترامپ پس از راهیابی به ریاست جمهوری حملات تندی را علیه روزنامه ها و رسانه های آمریکایی از جمله واشنگتن پست، نیویورک تایمز، سی ان ان و ان بی سی آغاز کرده و آنها را فاسد و دروغ پرداز توصیف کرده است.

واشنگتن پست اخیرا با اشاره به اینکه دونالد ترامپ در دوره تصدی کاخ سفید تا ۵ اوت ۱۲ هزار و ۱۹ ادعای غلط یا گمراه‌کننده و دروغ بیان کرده است، به طور مشخص به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره مهاجرت و اقتصاد اشاره کرد.

این روزنامه همچنین بااشاره به ماجرای تیراندازی خونین در «تگزاس» و «اوهایو»، به گسترش نژادپرستی در جامعه و اقدامات نژادپرستانه رئیس‌جمهور آمریکا تاخت و نوشت: «ترامپ در حال نابود کردن آمریکاست.»

روزنامه نیویورک تایمز نیز پیشتر، ترامپ را ناتوان و گرفتار در مخمصه خود ساخته مقابل ایران توصیف کرد و در جایی دیگر با اشاره به اقدامات وی و سوء استفاده او از قدرت، ترامپ را بدترین رئیس‌ جمهوری آمریکا در طول تاریخ توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها