تروریست های داعش، سه مقام مسوول در استان دیاله عراق را کشتند

تروریست های داعش، سه مقام مسوول در استان دیاله عراق را کشتند
پنج‌شنبه 2 آبان 1398 - 17:04

عناصر تروریستی داعش امروز (پنجشنبه) و به فاصله ۴۸ ساعت از ترور یک فرمانده ارشد در پلیس اتحادیه عراق در استان صلاح الدین، سه مقام مسوول را در استان دیاله به قتل رساندند.

العالم ـ عراق

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که عناصر تروریستی در سه عملیات تروریستی جداگانه بخشدار «ابی صیدا»، مدیر اداره ثبت احوال و رییس سابق شورای بخشداری این بخش را در استان دیاله به قتل رساندند.

منابع امنیتی گفتند که عناصر تروریستی «حارث الربیعی» بخشدار و «شیخ سعد الصریوی» رییس سابق شورای بخش ابی صیدا را به همراه یکی از بستگانش و سرتیپ «محمد الحمیری» مدیر اداره شناسنامه بخش ابی صیدا را به قتل رساندند.

خبرهای منتشر شده حاکی است که به دنبال حمله ترکیه به سوریه حدود 12 زندان در شمال سوریه بر اثر فرار زندان بان ها بدون نگهبان رها شده و تروریست های داعش از این فرصت استفاده و فرار کرده اند.

در همین حال «جیمز جفری»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه امروز (پنجشنبه) گفت که بیش از ۱۰۰ زندانی داعش در سوریه گریخته‌اند.

پیشتر، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه سه‌شنبه شب در نشست خبری مشترک با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور گفته بود که حدود ۵۰۰ نفر از عناصر تروریستی داعش از شمال شرق سوریه فرار کرد‌ه‌اند.

پربیننده ترین خبرها