زخمی شدن چند فلسطینی در تظاهرات هفتگی کرانه باختری

زخمی شدن چند فلسطینی در تظاهرات هفتگی کرانه باختری
جمعه 3 آبان 1398 - 17:38

منابع فلسطینی از زخمی شدن چند فلسطینی در تظاهرات هفتگی مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

تعدادی از فلسطینیان در تظاهرات امروز جمعه در شهرک «کفر قدوم» در شمال کرانه باختری هدف اصابت گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور قرار گرفته و زخمی شدند.

ده‌ها نفر از مردم فلسطین امروز جمعه نیز در تظاهرات هفتگی مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شرکت کردند که نظامیان صهیونیست به سمت آن‌ها گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک کرده و تعدادی از آن‌ها را مصدوم کردند که به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق گزارش وبگاه فلسطین‌الیوم، فلسطینیان ساکن شهرک‌ها و روستاهای کرانه باختری هر هفته تظاهراتی علیه شهرک‌سازی و ساخت دیوار حایل برگزار می‌کنند.

از سوی دیگر ساکنان نوار غزه امروز نیز در راهپیمایی بازگشت آوارگان و شکست محاصره شرکت می‌کنند و این هشتادمین راهپیمایی است که در مرز نوار غزه در اعتراض به محاصره غزه برگزار می‌شود.

در همین ارتباط کمیته ملی عالی راهپیمایی بازگشت بر استمرار راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز در شرق نوار غزه تأکید کرد.

در بیانیه کمیته مذکور درباره وضعیت نابسامان معیشتی نوار غزه در نتیجه استمرار محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی بر این منطقه هشدار دارد و تأکید کرد که این امر مداخله جامعه جهانی و سازمان‌ ملل به منظور پایان دادن به محاصره را می‌طلبد و در غیر این صورت وضعیت غزه در آستانه انفجار قرار گرفته و پیآمدهای ناگواری خواهد داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها