بهترین هدفون‌های بی‌سیم دارای امکان حذف سروصدای محیطی 2019 را بشناسیم

بهترین هدفون‌های بی‌سیم دارای امکان حذف سروصدای محیطی 2019 را بشناسیم
دوشنبه 6 آبان 1398 - 12:18

وب‌سایت سی‌نت در مطلبی به معرفی هدفون‌های بی‌سیم برتر دارای قابلیت حذف سروصدای محیطی در سال 2019 پرداخت.

العالم - فناوری

سی‌نت در مطلبی نوشت: اگر به دنبال خرید هدفون بی‌سیم جدیدی با قابلیت حذف سروصدای محیطی هستید و بهترین گزینه‌ها را نیز می‌خواهید، بد نیست به فهرست برگزیده ما نگاهی بی‌اندازید. سال‌ها وقتی از حذف سروصدای محیطی در قالب یک هدفون صحبت می‌شد، شرکت Bose تنها نامی بود که به ذهنمان خطور می‌کرد. اما حالا این حوزه بازیگران پرقدرتی را به خود می‌بیند و هر یک بخشی از سود این بازار جذاب را به خود اختصاص می‌دهند.

بهترین در مجموع: Sony WH‑1000XM3
محصول WH-1000XM3 از شرکت سونی، نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم حذف‌کننده سروصدای محیطی این شرکت، راحت‌تر بر روی سر می‌نشیند و در قیاس با سلفش عملکرد بهتری دارد. این هدفون در برخی عملکردهای کلیدی از محصولات مشابه شرکت Bose نیز برتر است و به‌خصوص عمر باتری آن پس از هر بار شارژ مجدد، بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

بهترین برای برقراری تماس: Bose Noise Cancelling Headphones 700
Bose Noise Cancelling Headphones 700 شاید محصولی انقلابی به نظر نرسد. اما در قیاس با محصولات قدیمی‌تر شرکت Bose (بوس) صدای بهتری دارد و کیفیت مکالمه تلفنی و حذف سروصدای آن نیز اندکی تقویت شده است. افسوس که بهای این هدفون 400 دلار است که آن را در محدوده‌ای گران‌قیمت قرار می‌دهد (50 تا 150 دلار گرانتر از محصول مشابه سونی که در بالا به آن اشاره شد). باتری آن نیز پس از هر بار شارژ، 20 ساعت دوام می‌آورد.

راحت‌ترین: Bose QuietComfort 35 II
وقتی شرکت بوس، جدیدترین پرچمدار خود Noise-Cancelling 700 را عرضه کرد، فروش محصول قدیمی‌تر QuietComfort 35 II متوقف نشد. گرچه مدل 700 در مجموع عملکرد بهتری دارد، عده‌ای هستند که هنوز QuietComfort 35 II را ترجیح می‌دهند و بوس نیز گاه‌گاه آن را با تخفیف‌هایی جذاب به فروش می‌رساند.

بهترین تازه‌وارد: Jabra Elite 85h
زمانی که شرکت جبرا هدفون بی‌سیم حذف‌کننده سروصدای Elite 85h را رونمایی کرد، بازار شاهد حضور محصولی بود که بزرگان حوزه هدفون را در مباحث کیفیت صدا، راحتی و کیفیت مکالمه به دردسر انداخت.

مُدروزترین: Bang & Olufsen Beoplay H9 (3rd gen)
معمولاً وقتی از هدفون‌های بی‌سیم برتر در حوزه حذف سروصدای محیطی سخن به میان می‌آید، کمتر کسی از Beoplay H9 (3rd gen صحبت می‌کند؛ چرا که بهای 500 دلاری آن، این محصول شیک را از دسترس بسیاری از کاربران خارج می‌کند. اما این محصول از دوام باتری 25 ساعته برخوردار است و کیفیت صدا و دسترسی مستقیم به دستیارهای صوتی نیز در آن تقویت شده است.


بهترین مدل واقعاً بی‌سیم: Sony WF-1000XM3
سونی WF-1000XM3 ممکن است در برابر آب مقاوم نباشد، اما امکاناتی دارد که هیچیک از آن‌ها را در ایرپادز شرکت اپل پیدا نمی‌کنید. این محصول جدید و کوچک صدایی فوق‌العاده دارد و بر خلاف محصول اپل، سروصدای محیطی را نیز حذف می‌کند. بهای 230 دلاری آن شاید اندکی زیاد به نظر برسد اما با عمر باتری 24 ساعته (البته به کمک باتری موجود در کِیس)، Sony WF-1000XM3 بهترین مدل از رده هدفون‌های واقعاً بی‌سیم مجهز به امکان حذف سروصدای محیطی در سال 2019 است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها