ملت ایران تسلیم اراده دشمنان و استکبار نمی‌شود

ملت ایران تسلیم اراده دشمنان و استکبار نمی‌شود
دوشنبه 13 آبان 1398 - 11:46

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به کار بست اما ملت ما تسلیم اراده دشمن و استکبار نشده است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار محمدحسین سپهر روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان اصفهان در میدان امام حسین(ع) این کلانشهر افزود: ملت غیور ایران در چهل سال ایستادگی و مقاومت نشان افتخار رضایتمندی انقلاب را بر سینه دارند.

وی با بیان اینکه امروز سالگرد مقاومت و مبارزه دانش‌آموزان ایران اسلامی در سیزدهم آبان ۵۷ در دانشگاه تهران است ، اظهارداشت: دانش‌آموزان در مرکز علم و دانش در مبارزه با رژیم پهلوی مبارزه و ۶۰ شهید و یکصد جانباز تقدیم انقلاب کردند.

وی اظهارداشت: نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در سال بعد از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۸ در دانشگاه‌ها مبارزه با آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی آن بار دیگر نفرت خود را از دشمنان اعلام کردند.

سردار سپهر بیان کرد: اگر لانه جاسوسی را دانشجویان تسخیر نمی‌کردند تجربه کودتای انقلاب‌های مردم و خیزش‌های مردم در کشورهای دنیا که خیزش انقلاب مردمی داشتند با کودتاهای آمریکایی این حکومت‌ها ساقط می‌شدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هوشمندی و عمل به موقع و انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی معادلات دشمن را بر هم زد و انقلاب دوم را به فرموده امام رقم زد.

وی اضافه کرد:: ما امروز شاهد تاریخ ننگین آمریکا در ایران هستیم در هشت سال دفاع مقدس آمریکایی‌ها از صدام حمایت و سلاح شیمیایی به آن‌ها دادند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۵ کودتا از پیروزی انقلاب به بعد توسط آمریکا با شکست مواجه شد، بیان کرد: تحریم‌های تجاری، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، غذایی و دارویی و ...ما را مغلوب نکرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که سقوط آنها در پیش است، ریشه سقوط آمریکا به گفته استاد و نخبه دانشگاه آمریکایی رقم خورده تنها به این دلیل که تشدید اختلاف بدون وجدان و دانش بدون شخصیت و علم بدون انسانیت و سیاست بدون اصول در این کشور حاکم شده است.

وی اظهار داشت: امروز پیام انقلاب در جهان اسلام و مستضعفان نزدیک بودن افول آمریکاست و به گفته رهبر ما در حال عبور از گردنه‌های سخت این مسیر پر زحمت هستیم و ما آینده دولت و جامعه و تمدن اسلامی را با رهبری امام و انقلاب و حضور ملت محقق می‌سازیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: وظایف امروز ما این است که مسئولان و کارگزاران و نخبگان گوش به فرمان امام و رهبری باشند، مسئولان با نگاه به درون و ظرفیت‌های درونی، تحریم را بشکنند و آمریکا را نابود کنند چرا که ظرفیت‌های اقتصادی و علمی و پژوهشی فراوانی داریم.

به گفته وی برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب به مدد کمک مردم و امام امت رهبری و نخبگان با بی اعتنایی آمریکا و غرب و اروپا و عدم سازش طی کنند.

سردار سپهر افزود: مردم گوش به فرمان امام و مبارزه با جهاد کبیر با دشمن و در صحنه کمک به دولت و دستگاه‌های اجرایی مردم حضور انقلابی داشته باشند ‌و مسئولان در راستای سازندگی از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مردم از اسراف جلوگیری کنند و راه شهیدان را انقلابی ادامه دهند و از آن در تولید علم و تربیت استفاده کنند از اینرو در این راستا نیاز به رشته علمی و تربیت نیروی انسانی برای مبارزه با آمریکا داریم.

به گزارش ایرنا، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان از ۲ دانش آموز فرهیخته و نخبه به نام‌های محمد مهدی رضایی و فاطمه سادات هاشمی تقدیر به عمل آمد.

روز ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شد و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان معترض به دست نظامیان رژیم شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها