حضور هیأت عمانی در سوریه برای سرمایه‌گذاری در لاذقیه

حضور هیأت عمانی در سوریه برای سرمایه‌گذاری در لاذقیه
شنبه 2 آذر 1398 - 15:17

رئیس گروه سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و گردشگری عمان گفت که این گروه قصد دارد در سوریه به ویژه استان لاذقیه سرمایه‌گذاری کند.

العالم - سوریه

«محمد الخالدی» رئیس گروه سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و گردشگری عمان تأکید کرد که شرایط سرمایه‌گذاری در سوریه فراهم است.

روزنامه «الوطن» سوریه به نقل از الخالدی گزارش داد که گروه تحت نظر وی، در پی «افق‌های سرمایه‌گذاری جدید از جمله در استان لاذقیه (غرب سوریه) است».

وی در جریان سفر به لاذقیه تصریح کرد، موقعیت جغرافیایی لاذقیه در زمینه گردشگری به ویژه احداث هتل و خدمات گردشگری اهمیت دارد.

این مسئول عمانی خاطر نشان کرد که سوریه به صورت کلی و استان لاذقیه به صورت ویژه، امکانات مهم و فرصت‌های خوبی را برای گردشگری فراهم می‌کنند.

«ابراهیم خضر السالم» استاندار لاذقیه هم گفت که این استان، مشوّق سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری و صنایعی است که به تولیدات کشاورزی آن اهمتام داشته باشد.

السالم اظهار داشت، تسهیلات ارائه شده به ویژه در زمینه پروژه‌های بررسی شده وجود دارد که این امکان را برای سرمایه‌گذار فراهم می‌کند که می‌تواند پس از امضای قرارداد، فعالیت خود را آغاز کند.

وی خاطر نشان کرد که استانداری لاذقیه قصد دارد از این گروه عمانی برای آغاز پروژه‌هایش در این استان لاذقیه حمایت کند.

این مسئول سوری در پایان تأکید کرد، امکانات و زیرساخت‌های موجود در استان لاذقیه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری و صنعتی، برای این هیئت عمانی فراهم است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها