فیلم‌| سوزاندن پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و تصاویر ترامپ در بیروت

يکشنبه 3 آذر 1398 - 23:02

در تجمعی اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در پایتخت لبنان، حاضران ضمن سردادن شعارهای ضد آمریکایی، پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و تصاویر دونالد ترامپ را آتش زدند.

العالم - لبنان

لبنانی‌ها یکشنبه در اعتراض به مداخلات آمریکا در امور کشورشان برابر سفارت این کشور در «بیروت» پایتخت لبنان تظاهرات کردند و پرچم‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و تصاویر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را آتش زدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» شهروندان لبنانی در تجمعی اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در بیروت نارضایتی خود از مداخله آمریکا در امور داخلی لبنان را ابراز داشتند. این تظاهرات در حالی صورت گرفت که نیروهای امنیتی تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف سفارت آمریکا اتخاذ و مسیرهای منتهی به سفارت را با سیم‌های خاردار مسدود کردند.

«جفری فلتمن» سفیر پیشین آمریکا در لبنان هفته گذشته در سخنرانی در کنگره، اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره لبنان مطرح و ادعا کرد، تظاهرات اخیر در این کشور منجر به مخدوش شدن چهره حزب‌الله شد.

به نوشته پایگاه خبری «اسپوتنیک»، تظاهرات‌کنندگان لبنانی در تجمع مقابل سفارت آمریکا تابلوهایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود، «آمریکا به امور خود بپرداز» و «جفری فلتمن، دهانت را ببند».

لبنان از ۲۴ مهر در اعتراض به اوضاع معیشتی و اقتصادی و اعمال مالیات بر برخی از خدمات دولتی، به عرصه برگزاری تظاهرات مردمی تبدیل شده است. معترضان خواهان اصلاحات جدی و برکناری مسئولان فاسد و فاقد صلاحیت هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها