جمعی از مسوولین درگذشت خواهر رییس‌جمهوری را تسلیت گفتند

جمعی از مسوولین درگذشت خواهر رییس‌جمهوری را تسلیت گفتند
دوشنبه 4 آذر 1398 - 12:07

جمعی از مسوولین لشکری و کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «صدیقه فریدون» خواهر رییس جمهوری را تسلیت گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

دفتر رییس جمهوری روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» همشیره حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به رحمت الهی پیوست.

در اطلاعیه دفتر رئیس جمهور آمده است: «با کمال تأسف و تأثر به اطلاع عموم می‌رساند بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» خواهر گرامی رئیس جمهور محترم روز یکشنبه ۳ آذر ۹۸ پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.»

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، درگذشت خواهر ایشان را تسلیت گفت و نوشت: از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه، مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در پیامی درگذشت خواهر رییس جمهور را تسلیت گفت و نوشت: با کمال تأسف و تألم درگذشت همشیره گرامیتان را تسلیت عرض کرد و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بیژن زنگنه وزیر نفت در پیامی در گذشت خواهر رییس جمهور را تسلیت گفت و نوشت: با کمال تاسف و تاثر درگذشت همشیره گرامیتان را تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر و سلامتی مسئلت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی در گذشت خواهر رییس جمهور را تسلیت گفت و نوشت: وصول خبر درگذشت همشیره گرامی حضرت عالی، موجب تأسف گردید. ضمن ابراز مراتب تسلیت و تعزیت، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن بانوی مؤمنه، از درگاه رب العالمین مسالت دارم.

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت خواهر رییس جمهور نوشت: این مصیبت را از جانب خود و همه کارکنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به جنابعالی تسلیت گفته و رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحومه و صبر و اجر برای همه بازماندگان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت خواهر رییس جمهور نوشت: اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن مرحومه مومنه از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت همشیره رئیس جمهور به وی تسلیت گفت، شمخانی در این پیام، از درگاه خداوند سبحان برای آن بانوی مومنه رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نموده است.

فراکسیون زنان مجلس ضمن تسلیت به رییس جمهوری برای درگذشت همشیره رئیس جمهوری آورده است: درگذشت خواهر گرامیتان مرحومه مغفوره بانوی فقیده سعیده، صدیقه فریدون را خدمت حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت می‌گوییم، برای جنابعالی و خانواده محترمتان صبر جمیل و شکیبایی و برای آن مرحومه علو درجات را خواستاریم.

محمد مهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در پیامی خطاب به رییس جمهوری آورده است: اینجانب، این ضایعه را به جنابعالی و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

مراسم سوم و هفتم خواهر رییس جمهوری روز پنجشنبه هفتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ در حسینیه شهدای سرخه استان سمنان و در ادامه سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ختم‌ آن مرحومه در تهران، شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها