آفکام خبر شکایت‌ ایران از شبکه‌های فارسی زبان معاند را تایید کرد/ تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی

آفکام خبر شکایت‌ ایران از شبکه‌های فارسی زبان معاند را تایید کرد/ تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی
پنج‌شنبه 21 آذر 1398 - 07:39

نهاد ناظر بر رسانه های تصویری انگلیس موسوم به «آفکام» خبر شکایت ایران علیه شبکه‌های فارسی زبان معاند را که به تحریف مغرضانه تحولات اخیر و دعوت به خشونت گسترده مبادرت کردند، تایید کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«حمید بعیدی نژاد» با انتشار پیامی در توییتر، این خبر را اعلام و خاطرنشان کرد، این نهاد، آمادگی خود را برای بررسی شکایت ایران به‌ محض دریافت برنامه‌های مشخص مورد شکایت اعلام کرده است.

وی گفت که شکایت علیه شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز به طور هم‌زمان، از طریق شبکه جهانی بی‌بی‌سی در جریان است.

بعیدی نژاد یکم آذرماه گذشته اعلام کرده بود که سفارت ایران در نامه رسمی به آفکام از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون «بی‌بی‌سی فارسی»، «ایران اینترنشنال» و «من‌وتو»، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی در کشور، شکایت کرده و اجرای قانون را نسبت به آنها خواستار شده است.

گروه‌های معاند و شبکه‌های ضد نظام خارج کشور، همسو و هماهنگ با اغتشاشگرانی که چندی پیش با سوء استفاده از اعتراض‌های مردمی به جان و مال مردم عادی و نیروهای امنیتی و انتظامی آسیب رساندند، دست به تقویت پروپاگاندای ضد ایرانی زده و به حمایت از آشوبگران پرداختند.

بعیدی‌نژاد پیش‌تر در توئیتی نوشته بود که مردم ایران هیچ‌گاه این روزها را فراموش نمی‌کنند که چگونه شبکه‌های معاندی همچون «بی‌بی‌سی فارسی»، «صدای آمریکا»، «من‌ و تو» و «ایران اینترنشنال»، با ارتزاق از بودجه دولت‌های خارجی و گروه پهلوی، در تلاشند آشوبگران سازمان‌یافته، قاتلان جان و آتش‌زنندگان اموال را منتقدان سیاسی معرفی کرده و ایران را به ناامنی بکشند.

سفیر ایران در لندن خاطرنشان کرد، شبکه «من و تو» که از طریق تزریق پول اموال به‌غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود، به دستگاه تبلیغاتی این خاندان تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها