معرفی 10 نرم‌افزار موبایلی پردانلود یک دهه اخیر

معرفی 10 نرم‌افزار موبایلی پردانلود یک دهه اخیر
سه شنبه 26 آذر 1398 - 10:46

مؤسسه تحلیل نرم‌افزار App Annie در گزارشی به معرفی 10 برنامه برتر پردانلود یک دهه اخیر و شرایط حاکم بر بازار نرم‌افزارهای موبایلی پرداخت.

العالم - فناوری

به نوشته وب‌سایت سی‌نت، نحوه تعامل ما با جهان در یک دهه اخیر دستخوش تغییراتی اساسی شده است. ما حالا برای رفتن به نقاط مختلف از سرویس‌های تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنیم، با تلفن‌های همراهمان به جای کنسول‌های بازی به تفریح می‌پردازیم و در بسیاری از مناطق به جای رفتن به هتل، خانه‌های پیشنهادشده دیگران را با قیمتی ارزانتر اجاره می‌کنیم. یک نکته مهم در قلب تمامی این تحولات به چشم می‌خورد: نرم‌افزارهای ویژه تلفن‌های همراه.

بر اساس گزارش مؤسسه تحلیل نرم‌افزار App Annie, مردم در سراسر جهان در سیستم‌های عامل آی‌اواس و اندروید در سال 2019، 120 میلیارد نرم‌افزار دانلود کردند که در قیاس با سال 2018 از رشدی 5 درصدی حکایت دارد. جالب اینکه این رقم تنها موارد نصب جدید نرم‌افزار را شامل می‌شود و نصب و دانلود مجدد را در بر نمی‌گیرد. همچنین افراد امسال برای خرید نرم‌افزارهای موبایلی، 90 میلیارد دلار هزینه کردند که در قیاس با سال 2018، رشدی 15 درصدی را به نمایش می‌گذارد.
بیشترین حجم از این رشد مدیون بازی‌های موبایلی، ویرایشگرهای عکس و فیلم و برنامه‌های سرگرم‌کننده است؛ تحولی که انتظار می‌رود در سال 2020 نیز همچنان از رشدی قابل ملاحظه برخوردار باشد.

App Annie همچنین در گزارش خود 10 نرم‌افزار پردانلود یک دهه اخیر را معرفی کرد:

1. فیس‌بوک
2. فیس‌بوک مسنجر
3. واتس‌اپ
4. اینستاگرام
5. اسنپ‌چت
6. اسکایپ
7. تیک‌تاک
8. یو سی براوزر
9. یوتیوب
10. توییتر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها