صدام در کنار پادشاه بحرین در روز ملی بحرین+ ویدئو

شنبه 30 آذر 1398 - 20:48

فعال بحرینی تاکید کرد که علت قرار دادن تصاویر صدام دیکتاتور عراق بر روی خودروها در روز ملی بحرین آن است که صدام به نمادی برای مقامات بحرینی تبدیل شده است.

العالم ـ بحرین

ابراهيم المدهون در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: مقامات ظالم همواره کسی که با اقدامات آنها و شخصیت آنها سنخیت و هماهنگی دارد، به عنوان نماد می پذیرند. قرار دادن تصاویر صدام در کنار پادشاه بحرین و ولیعهدش برای قدردانی از این دیکتاتور، در واقع بدین معناست که صدام به الگو و نمادی برای آل خلیفه تبدیل شده است.

وی درباره اقدام یک نظامی اسراییلی در برافراشتن پرچم بحرین و اظهاراتش مبنی بر اینکه تمایل دارد به بحرین سفر کند، توضیح داد که سخنان این صهیونیست دلیلی بر اینکه نظام بحرین نیز صهیونیست شده است و به این روابط می بالد.

فعال بحرینی خاطرنشان کرد که ملت بحرین با هرگونه روابط با رژیم اشغالگر مخالف است و چنین روابطی بی تردید به نابودی رژیم آل خلیفه منجر خواهد شد؛ زیرا ملت بحرین مساله نخست و محوری خود را مساله فلسطین می داند؛ مساله ای که رژیم اشغالگر می کوشد تا با عادیسازی روابط با برخی کشورهای عربی، این مساله را از میان بردارد.

المدهون اظهار داشت: هیات های صهیونیستی که به بحرین سفر می کنند خاک این کشور را آلوده می کنند و مایه افتخار ملت بحرین نیستند.

پربیننده ترین خبرها