کشکول العالم؛

میلاد حضرت مسیح (ع) در نگاه رهبر انقلاب

میلاد حضرت مسیح (ع) در نگاه رهبر انقلاب
پنج‌شنبه 5 دی 1398 - 14:12

حساب دفتر حفظ آثار و نشر آثار «حضرت آیت الله خامنه‌ای» در توییتر به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع) با انتشار توئیتی به این موضوع پرداخت.

العالم - کشکول

در این توییت با اشاره به جایگاه حضرت عیسی مسیح(ع) تاکید شده است که جایگاه ایشان در نزد مسلمانان از جایگاه اش نزد مسیحیان مومن کمتر نیست و ولادت ایشان سرآغاز رحمت و برکت در دنیایی شد که غرق در ظلمات و جهل و فساد و محرومیت بود.

به طور معمول مواضع آیت الله خامنه ای به این مناسبت، ارسال پیام به مسیحیان در ایران و جهان و یا انتشار توییت در حساب دفتر ایشان و زیارت خانواده شهدای مسیحی است، که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند را شامل می شود.

دیدگاه رهبر معظم انقلاب به این مناسبت با سعادت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

تاکید دائمی ایشان بر آموزه های حضرت عیسی مسیح(ع) که انسان را به عبادت خدا و مبارزه با ظلم و ظالمین و طرد کردن برخی از یارانش که بر خلاف گفته هایشان عمل می کردند.

نیروهای شرارت آمیز و ظالم به حضرت مسیح(ع) توهین کردند و تا هدف گرفتن زندگی پر برکتش پیش رفتند و به تعقیب ایشان و یارانش پرداختند تا به شدیدترین شکل ممکن آنها را شکنجه کردند تا تعالیم عیسی مسیح(ع) که بر مبارزه با فساد و ظلم و شرک و پرستش هوای نفس و جنگ پرستی و فریب مردم دعوت می کرد را محو کنند.

دوری از راه خدا و پرستش هوای نفس و رغبت های نامشروع و آشفتگی روح انسان به وسیل پلیدی ها و ظلم و اعمال منحرف که حال امروزه بسیاری از کشورهای طاغوتی وفاسد و متکبر و شیفتگان مال و قدرت است با آموزه های این پیامبر عظیم الشان در تضاد کامل است.

دشمنی کشورهای شرور و ظالم با آموزه های حضرت مسیح (ع) به این دلیل است که اگر این آموزه ها راه خود را برای اجرایی شدن پیدا کنند این کشورها دیگر نمی توانند مردم عادی را فریب دهند و در این زمینه پیروان حضرت مسیح(ع) باید حق را یاری نموده و از قدرتهای دشمن حق اعلام برائت کنند.

پربیننده ترین خبرها