رأی الیوم: موشک‌های مقاومت آرامش را از صهیونیست‌ها سلب کرده است

رأی الیوم: موشک‌های مقاومت آرامش را از صهیونیست‌ها سلب کرده است
پنج‌شنبه 5 دی 1398 - 21:47

سیاست ترور رژیم صهیونیستی عزم مقاومت را برای تشدید حملات علیه این رژیم راسخ تر می کند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، در مقاله روزنامه رأی الیوم با عنوان "موشک های شهید ابو عطا بار دیگر نتانیاهو را دچار رعب و وحشت کرد" آمده است: تهدید اخیر "یسرائیل کاتس" وزیر خارجه اسرائیل مبنی بر بازگشت به سیاست ترور علیه رهبران و فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه، نه تنها مقاومت را دچار هراس نمی کند و آن را از شلیک موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین باز نمی دارد بلکه چه بسا عزم مقاومت را برای گسترش این حملات قاطع تر می کند.

در ادامه این مقاله آمده است: موشکی که شامگاه چهارشنبه محل سخنرانی بنیامین نتانیاهو را در شهرک عسقلان هدف قرار دارد، حامل این پیام برای او و حزب لیکود و همه شهرک نشینان صهیونیست بود که ترور شهید بهاء ابوعطا باعث توقف حملات موشکی مقاومت نمی شود و ملت و مقاومت فلسین در نوار غزه تسلیم تروریسم اسرائیلی نمی شوند. اگر ابوعطا در حملات هوایی رژیم اشغالگر به شهادت رسید، شاگردان او حامل پرچمش هستند و همچنان بر عهد خود پایدار هستند و راه استاد خود را ادامه می دهند و قادر هستند زندگی نتانیاهو و همراهانش را به جهنم تبدیل کنند.

نویسنده مقاله افزوده است: اما حملات انتقامی شب گذشته اشغالگران در پاسخ به موشک شلیک شده به شهرک عسقلان در شب عید میلاد، مناطق خالی از سکنه را هدف قرار داد و فقط خسارت های مادی اندکی بر جای گذاشت. شاید هدف قرار دادن مناطق غیر مسکونی به خاطر ترس فرماندهان رژیم اشغالگر از تصمیم اخیر دادگاه بین المللی کیفری برای تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران جنگی در سرزمین های اشغالی باشد. گروه های مقاومت در نوار غزه به لحاظ نظامی از رژیم اشغالگر قویتر نیستند، ولی می توانند به صورت کارآمد و مؤثر به حملات خصمانهاین رژیم پاسخ دهند. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست کدام یک از گروه های مقاومت فلسطین محل سخنرانی نتانیاهو را در عسقلان هدف قرار داده است، ولی آنچه می دانیم این است که طبق گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی از جمله کانال 13 تلویزیون این رژیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اخیرا از موشک جدید "براق 120" با قدرت ویرانگری بسیار بالا رونمایی کرده و کافی است یکی از این موشک ها به تل آویو یا یکی از شهرک های صیهونیست نشین برسد تا باعث ایجاد رعب و وحشت و تلفات بسیاری در میان آنها شود، به ویژه که ناتوانی سامانه گنبد آهنین در مقابله با موشک های مقاومت نیز به اثبات رسیده است.

در پایان این مقاله آمده است: شهادت "بهاء ابوعطا" باعث شد تا نتانیاهو برای دومین بار در انتخابات متحمل شکست شود و هیچ بعید نیست که موشک براق باعث شکست او در سومین دور انتخابات در ماه مارس آینده شود.

پربیننده ترین خبرها