گفتگوی تلفنی نتانیاهو با «وبلاگ نویس سعودی»: کاش در انتخابات ما شرکت می کردی! + فیلم

جمعه 6 دی 1398 - 11:29

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر دیروز پنج شنبه به یک وبلاگ نویس سعودی که فلسطینی ها پیشتر او را "صهیونیستی" معرفی کرده بودند گفت که ای کاش می شد این وبلاگ نویس در انتخابات ریاست حزب لیکود شرکت کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش "کان" خبرگزاری رسمی صهیونیستی، نتانیاهو از مقر ستاد انتخاباتی اش با وبلاگ نویس سعودی به نام «محمد سعود» در گفتگوی ویدیویی به شوخی به او گفت: "حیف شد که شما نمی توانید در انتخابات شرکت کنید".

"سعود"، پیش از این هم با سفر به رژیم صهیونیستی در قالب یک هیئت رسانه ای از کشورهای عربی – که حتی برخی از آنها با این رژیم روابط دیپلماتیک ندارند - در ژوییه گذشته جنجال آفرین شده بود.

وی در زمان حضور در محوطه مسجد الاقصی در قدس، آماج ناسزا جوانان فلسطینی شده بود و آنها وی را "صهیونیست" توصیف کرده بودند. این در حالی است که جمعی از نمازگزاران از ورود وی به مسجد جلوگیری کرده و شعار داده بودند که : "از این جا برو.. این محل پاک است و جای سازشکاران نیست".

پیش از این صفحه "اسرائیل به عربی" وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، گفتگوی این وبلاگ نویس با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی را با این جمله ها منتشر کرده بود: "ملت اسرائیل هم مثل ما هستند آنها مثل خانواده من هستند. من این (کشور) را دوست دارم و همیشه آرزو داشتم به قدس سفر کنم."

عربستان با اینکه روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد اما در سال های اخیر، تا حد زیادی به این رژیم گرایش نشان داده است.

بنیامین نتانیاهو پس از پیروزی بر رقیب خود، "جدعون ساعر" ، رئیس حزب راستگرا و حاکم لیکود باقی ماند و این چنین فرصت رقابت بر سر پست نخست وزیری را در انتخابات زودهنگام 2 مارس آینده به دست آورد.

پربیننده ترین خبرها