پیام رئیس قوه قضائیه به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

 حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است

 حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است
جمعه 13 دی 1398 - 10:22

 رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان را به محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری میزان، نشست روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان سراسر کشور با حضور رئیس قوه قضاییه و مقامات عالی قضایی صبح امروز جمعه برگزار شد.

آیت الله رئیسی، در ابتدای این نشست شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان را به محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت.

وی از این حادثه به عنوان حادثه‌ای بسیار سخت برای امت اسلامی یاد کرد و افزود: چهره حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره طرفدار مظلومان امت اسلامی و مدافع حریم امت اسلامی در عالم اسلام و دنیای امروز شناخته می‌شود.

تمام ظرفیت‌های وزارت خارجه برای اجرای تصمیمات شعام درباره حاج قاسم سلیمانی خواهد بود

آیت الله رئیسی حاج قاسم سلیمانی را به عنوان نماد دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم معرفی کرد و بیان داشت: امروز در هر کجای عالم که اسم حاج قاسم سلیمانی آورده شود همراه با همت، رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت برای دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است. امروز در عالم اگر بخواهیم کسی را معرفی کنیم که نماد مبارزه با تروریسم است بدون تردید حاج قاسم سلیمانی در راس این لیست قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها