فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدات ترامپ بلوفی بیش نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدات ترامپ بلوفی بیش نیست
دوشنبه 16 دی 1398 - 15:10

فرمانده نیروی زمینی ارتش، تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا را بلوف عنوان کرد و گفت: آمریکا به زودی پاسخی دندان‌شکن خواهد گرفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در دانشگاه تهران به ایرنا گفته، آمریکا، چهل سال است که ایران را تهدید می‌کند و صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری این کشور، دونالد ترامپ بلوفی بیش نیست.

وی با بیان این موضوع که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قابلیت و توان بسیاری بالایی در مقابله با تهدیدات برخوردار است، تصریح کرد: صحبت‌های ترامپ، نشانه ترس وی از قدرت ایران و محور مقاومت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: آمریکا و سردمداران آن از جمله ترامپ به خوبی می‌دانند که در آینده نزدیک، پاسخ دندان‌شکنی به خاطر جنایاتشان در شهادت سرداران مقاومت خواهند گرفت.

پس از اقامه نماز بر پیکر سپهبد سلیمانی در دانشگاه تهران توسط رهبر معظم انقلاب، پیکر وی در میان خیل عظیم دوستدارانش از خیابان انقلاب تا میدان آزادی بدرقه شد.

پیش از این پیکر شهدای این حمله تروریستی روز شنبه (۱۴ دی) به ترتیب در حرمین کاظمین‌(ع) و سپس در بغداد و بعد از آن در کربلای معلی در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین(ع) تشییع شد. همچنین دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) پیکر شهدا پس از ورود به ایران، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی (ع) با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم تهران، پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی) جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه‌شنبه (فردا ۱۷ دی) به زادگاهش کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام حشدالشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در وادی‌السلام نجف به عراق منتقل خواهد شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله تروریستی هوایی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها