روزنامه نگار صهیونیستی کشورهای عربی را به سخره گرفت؛ نظامیان و سلاح هایتان کجاست؟

روزنامه نگار صهیونیستی کشورهای عربی را به سخره گرفت؛ نظامیان و سلاح هایتان کجاست؟
سه شنبه 24 دی 1398 - 22:26

نویسنده و مشاور در دفتر نخست وزیری رژیم اشغالگر، کشورهای عربی و 'ضعف آنها' را به رغم خرید سلاح های امریکایی و غربی را به سخره گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ایدی کوهن روزنامه نگار صهیونیستی که در مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی رژیم اشغالگر فعالیت می کند، در تویتر نوشت: 'میخواهم سوالی بپرسم که برای آن جواب قانع کننده ای نمی یابم، از رژه نظامی و مانورهای نظامی برای افزایش آمادگی در کشورهای عربی می شنویم و این علاوه بر خرید هواپیما و سلاح که هزینه اش به میلیاردها دلار می رسد. همچنین در سروده های ملی خود برای ارتش کشور می خوانند و می گویند که ما سربازان وطن هستیم و همه در خدمت وطنیم'.

وی افزود: اما به محض اینکه ایران عطسه کند، امریکا را التماس می کنند که نظامیان و سلاح های خودش را بفرستد. پس نظامیان شما و سلاح هایتان کجاست؟

این در حالی است که ایدی کوهن معمولا در اظهارات خود ایران را آماج حملات خود قرار می دهد و نظام جمهوری اسلامی ایران را خطری برای موجودیت رژیم اشغالگر می داند..

یادآور می شود که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنان خود بارها عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به گاو شیرده تشبیه کرده است و بر لزوم پرداخت اموالی به امریکا به خاطر حمایتش از کشورهای عربی تاکید کرده بود.

پربیننده ترین خبرها