رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان تأسیسات نظامی زیرزمینی می‌سازد

رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان تأسیسات نظامی زیرزمینی می‌سازد
يکشنبه 29 دی 1398 - 13:57

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ساخت تأسیسات نظامی زیرزمینی در مرز با لبنان آغاز شده است.

العالم _ فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی آغاز ساخت تأسیسات نظامی زیرزمینی در مرز با لبنان را اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتد پرس»، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت، این تأسیسات زیرزمینی برای ارسال امواج صوتی و ارتعاشی، جهت کشف تونل‌های حفر شده توسط نیروهای مقاومت لبنان طراحی شده‌اند.

این سخنگو مدعی شد، این تأسیسات نظامی زیرزمینی در بخش‌های داخل مرز سرزمین‌های اشغالی ساخته می‌شوند و در این خصوص به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل نیز اطلاع داده شده است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «آنچه در حال انجام آن هستیم بخشی از یک برنامه بزرگ‌تر است. می‌دانیم که فعالیت‌های ما ممکن است در آن‌سوی مرز دیده و شنیده شود و می‌خواهیم توضیح دهیم که چه می‌کنیم و علت آن چیست. این یک اقدام پیش‌گیرانه است».

رژیم صهیونیستی چندی پیش نیز از تخریب تعدادی از تونل‌های حفر شده در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی خبر داد که توسط نیروهای مسلح «حزب‌الله» لبنان ساخته شده بودند.

هراس صهیونیست‌ها از حزب‌الله لبنان از زمان شکست سنگینی که در جنگ سی روزه در سال ۱۳۸۵ متحمل شدند، افزایش یافته است. این هراس از زمانی به اوج خود رسید که حزب‌الله لبنان اعلام کرد انتقام ترور سردار «قاسم سلیمانی» را از صهیونیست‌ها که همدست آمریکا در انجام آن بودند، خواهند گرفت.

فارس

پربیننده ترین خبرها