ترامپ به پاکستان می‌رود

ترامپ به پاکستان می‌رود
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 07:34

وزیر امور خارجه پاکستان پس از سومین دیدار نخست وزیر این کشور با رییس جمهوری آمریکا در داووس، اعلام کرد که دونالد ترامپ بزودی به پاکستان سفر خواهد کرد.

العالم ـ آسیا

رسانه های پاکستان روز چهارشنبه این اظهارات را به نقل از گفت وگوی «شاه محمود قریشی» با خبرنگاران پس از دیدار رسمی "عمران خان" و ترامپ در حاشیه مجمع جهانی اقتصادی عنوان کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: دیدار سران پاکستان و آمریکا سازنده بود و ترامپ اطمینان داد که بزودی از پاکستان بازدید خواهد کرد.

وی گفت: نخست وزیر پاکستان در این نشست از رییس جمهوری آمریکا تقاضای همکاری در زمینه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) کرد و ترامپ را در جریان اقدامات اسلام آباد برای عمل به تمهیدات گروه اف ای تی اف قرار داد.

قریشی اظهار کرد: عمران خان با ترامپ درباره اوضاع خاورمیانه، فرآیند صلح افغانستان، وضعیت کشمیر و گسترش مناسبات بازرگانی میان پاکستان و آمریکا نیز گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، عمران‌خان و دونالد ترامپ پیش از این دو بار دیدار دوجانبه برگزار کرده‌اند. سران پاکستان و آمریکا ۳۱ تیرماه امسال در کاخ سفید و پس از آن اول مهرماه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کردند.

پربیننده ترین خبرها