دختر شهید سلیمانی: ما را بکشید تا بازوان ما برای یاری اسلام به ذوالفقار بُرنده تبدیل شوند

دختر شهید سلیمانی: ما را بکشید تا بازوان ما برای یاری اسلام به ذوالفقار بُرنده تبدیل شوند
پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 - 19:28

«ضاحیه» بیروت امروز هم شاهد برگزاری یک مراسم دیگر گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی بود که دختر ایشان هم در مراسم حضور داشت.

العالم - لبنان

«گروه‌های امور زنان» حزب‌الله و انجمن فرهنگی لبنان در ضاحیه، حومه جنوبی بیروت، امروز پنجشنبه مراسم یادبودی برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار کردند و زینب سلیمانی فرزند این شهید، که به مراسم دعوت شده بود، در آنجا حضور یافت و سخنرانی کرد.

وی افزود: به نام قاسم سلیمانی، ندای حق و دین و ندای "فزت و رب الکعبه" به سوی شما آمده ام. مجاهدان جنوب لبنان جرأت ما را بیشتر می کنند و دشمنانمان می خواهند که جوانانمان بدون جرأت باشند در حالی که شما مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شوید.

دختر شهید سلیمانی خطاب به دشمنان گفت: ما را بکشید، ما را بکشید، ما را بکشید تا بازوان ما برای یاری اسلام به ذوالفقار بُرنده تبدیل شوند.

وی اظهار داشت: شهدای شما و شهدای ما، شهدای اسلام هستند کسانی که از اسلام و ارزش‌ها محافظت کردند. شما سربازان اسلام و مدافعان آن هستید. شما سربازان امام خمینی (رض) هستید. شما انقلاب هستید و دل های خانواده های شهدا با شما زنده می شود.

زینب سلیمانی در پایان تصریح کرد: «عشق حسینی شما و خون شهدای شما و عشق شما به انقلاب و شعار مرگ بر اسرائیل و جسارت شما و عزم و اراده مبارزان شما، اراده ما را دوچندان کرد».

سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و همراهانشان بامداد جمعه سیزدهم دی ماه ۹۸ در نزدیکی فرودگاه بغداد و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با پهپادهای این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها