عراق.. اجرای تدابیر امنیتی گسترده همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی

عراق.. اجرای تدابیر امنیتی گسترده همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی
جمعه 4 بهمن 1398 - 10:21

یک منبع امنیتی عراقی امروز صبح اعلام کرد همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی دستگاه های امنیتی همه تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند و برخی از خیابان های مرکز بغداد را بسته اند.

العالم - عراق

یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه سومریه نیوز گفت که نیروهای امنیتی از شب گذشته تدابیر امنیتی جدی را نزدیک پل های الطابقین و الجاردیه در مرکز بغداد به مرحله اجرا درآورده اند. وی گفت: تقاطع الطابقین و دو پل مجتمع کونکرییتیه از دو طرف بسته شده است.

وی همچنین به بستن مسیر میدان فردوس و تمام خیابان هاب منتهی به منطقه الکراده اشاره کرد و گفت که با این اقدام مناطق الرصافه از کرخ به طور کامل جدا می شوند.

وی افزود: "این تدابیر، همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق بنا به فراخوان مقتدا صدر انجام می شود".

مقتدا صدر، رهبر جریان صدری پیش از این برای شرکت در تظاهرات میلیونی مسالمت آمیز برای اخراج اشغالگران آمریکایی و مبارزه با فساد فراخوان داده بود.

خبرنگار العالم در عراق گزارش داد شرکت کنندگان در تظاهرات با در دست داشتن پرچم عراق یکپارچه اخراج اشغالگران آمریکایی را از کشورشان فریاد زدند و شعار "آمریکا برو بیرون" را سر داده اند.

پربیننده ترین خبرها