ارسال محموله ۳۰ تنی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ارسال محموله ۳۰ تنی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 14:20

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان از ارسال محموله کمک‌های مردمی و نیروی هوایی ارتش توسط یک فروند هواپیمای ایلیوشین به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان چابهار خبر داد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

سرتیپ خلبان رضا خدایی روز دوشنبه از ارسال محموله کمک‌های مردمی و نیروی هوایی ارتش توسط یک فروند هواپیمای ایلیوشین به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان چابهار خبر داد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان افزود: برابر اوامر فرمانده نیروی هوایی ارتش در راستای تعدیل آلام و تداوم کمک رسانی به هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، با هماهنگی‌های به عمل آمده با نهادهای لشکری و کشوری مستقر در استان همدان، ۳۰ تن اقلام و تجهیزات از کمک‌های مردمی و نیروی هوایی ارتش توسط یک فروند هواپیمای ایلیوشین نیروی هوایی ارتش به پایگاه شهید برادران دلحامد برای کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده ارسال شد.

خدایی بیان کرد: این محموله ۳۰تنی شامل، لباس، پتو، مواد خوراکی، وسایل آشپزخانه، آرد و برنج است که در اختیار هموطنان عزیز سیل‌زده قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، ۴۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های پایگاه هوایی شهید نوژه همدان نیز برای امداد و خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده با این پرواز اعزام شدند.

در پی بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور از ۱۹ دی‌ ماه، ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل شدند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب یا دچار خسارت شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها