موفقیت های روز افزون ارتش و نیروهای مردمی یمن در برابر متجاوزان

موفقیت های روز افزون ارتش و نیروهای مردمی یمن در برابر متجاوزان
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 19:36

به رغم آنکه ائتلاف ضد یمن در این کشور دارای تسلیحات پیشرفته و در حجم وسیعی است، ارتش و نیروهای مردمی یمن توانستند مناطق استراتژیکی را در نهم، الجوف و مأرب از وجود عناصر ائتلاف ضد یمن پاکسازی کرده و باز پس گیرند و این موفقیت بمثابه یک ضربه کاری به ائتلاف ضد یمن محسوب می شود.

العالم - كشكول

موفقیت ارتش و نیروهای مردمی یمن در نهم، معادله جنگ را در این کشور به نفع ملت یمنی تغییر داد، ملتی که طی سالهای اخیر با چنگ و دندان از کشور خود در برابر متجاوزان به سرکردگی عربستان دفاع می کنند. طی این سالها مزدوران ائتلاف ضد یمن، نهم را که تنها 50 کیلومتر از صنعا، پایتخت یمن فاصله دارد، به عنوان نقطه ای جهت ایجاد اختلال، آشوب و ایجاد نا امنی در صنعا استفاده می کردند، اما امروز، نهم به دست ارتش و نیروهای مردمی یمن افتاد و کنترل ارتش یمن بر نهم به معنای سقوط استانهای مارب، الجوف و استانهای شرقی از دستان مزدوران ائتلاف ضد یمن است.

کارشناسان نظامی معتقدند پس از آزادسازی جبهه نهم و کنترل ارتش بر مثلث الجوف و کنترل کامل بر جبهه استان الجوف و آزادسازی 85 درصد از استان مأرب، بسیار نزدیک است که دیگر جبهه های نبرد در یمن تا میزان 90 درصد به دست ارتش و نیروهای مردمی یمن پاکسازی شوند.

موفقیتهای روز افزون ارتش و نیروهای مردمی یمن علیه اشغالگرن به سرکردگی عربستان، در حالی صورت می گیرد که این متجاوزان به پیشرفته ترین تسلیحات جنگی هستند مسلح هستند اما در برابر اراده پولادین مردم یمن یک به یک مواضع خود را از دست می دهند.

پربیننده ترین خبرها