پلوسی بعد از پاره کردن نطق سالانه ترامپ/ سخنرانی رییس جمهوری سراسر دروغ بود

پلوسی بعد از پاره کردن نطق سالانه ترامپ/ سخنرانی رییس جمهوری سراسر دروغ بود
چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 11:34

العالم ـ آمریکا

« نانسی پلوسی » رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعتی پس از پاره کردن نطق سالانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور ، با صدور بیانیه‌ای رسمی تاکید کرد که« صفحه به صفحه سومین نطق سالانه ترامپ دروغ بود».

در بیانیه نانسی پلوسی که صبح امروز به وقت تهران (چهارشنبه ۱۶ دی‌ماه) در تارنمای مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، آمده است: این نطق صفحه به صفحه دروغ دونالد ترامپ، باید به مثابه درخواستی برای اقدام از سوی هر کسی که انتظار حقیقت از رئیس جمهوری و سیاست‌های دولتی دارد، باشد. آمریکایی‌ها سزاوار رئیس جمهوری هستند که برای آرزوهای فرزندان این کشور احترام قائل باشد و نسبت به آنها صداقت پیشه کند.

نطق ترامپ دردی از ۱۳۰ میلیون نفر از مردم آمریکا دوا نکرد
در ادامه این بیانیه پلوسی آمده است: ما همواره زمانی که یک رئیس جمهوری آمریکا نطق سالیانه داشته، به حرف های او امیدوار بوده ایم. ما از هر فرصتی برای تداوم و افزایش دوستی با هدف یافتن تفاهم مشترک به نمایندگی از مردم آمریکا استقبال می کنیم. مهمترین نگرانی بیشتر آمریکایی ها مسائل مربوط به خدمات درمانی است.
در مراسم نطق سالیانه رئیس جمهوری آمریکا، دموکرات‌های مجلس نمایندگان میزبان شماری مهمان بودند که چالش های مربوط به خدمات درمانی داشته و تجربه کرده اند. به ما گفته شد که رئیس جمهوری آمریکا قرار است پیام مثبتی در مورد مساله خدمات درمانی بدهد، اما نطق سالیانه ترامپ موجب رضایت و خرسندی ۱۳۰میلیون آمریکایی که چالش های مربوط به بحث خدمات درمانی و قیمت داروها داشته اند، نشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: در چند روز آینده زمانی که رئیس جمهوری آمریکا بودجه مورد نظر خود را ارائه می کند، مردم آمریکا حقایق دستور کار و طرح هایش را مشاهده خواهند کرد. بودجه فدرال باید همسو با ارزش های ملی ما باشد اما متاسفانه رئیس جمهوری آمریکا نشان داده که ارزشی برای خدمات درمانی و بهداشتی مناسب برای مردم آمریکایی قائل نیست.

به گزارش ایرنا، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هنگام ارائه نطق سالیانه رئیس جمهوری آمریکا در کنگره، در مقابل سناتورها، نمایندگان مجلس، اعضای کابینه و اعضای دیوان عالی آمریکا، متن سخنرانی سالانه دونالد ترامپ را پاره کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها