"الحره" ابزار بی ارزش پومپئو

يکشنبه 20 بهمن 1398 - 20:38

نیروهای مردمی الحشد الشعبی که با همراهی نیروهای مسلح عراق، طرح های امریکا و برخی کشورهای خلیج فارس از جمله دولت خرافاتی داعش دست پرورده امریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس را ناکام گذاردند هم اکنون در تیررس ائتلاف امریکا اسرائیل و کشورهای واپس گرای عربی قرار گرفته اند، به گونه ای که  امریکا و رژیم صهیونیستی روزانه به آنها حمله کرده یا درباره آنها تبلیغات منفی می کنند.

العالم - كشكول

تبلیغات رسانه ای علیه الحشد الشعبی در این روزها شدت یافته به ویژه پس ازاینکه امریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان ، واکنش های منفی را نسبت به جنایت فجیع و بزدلانه هدف قرار دادن شهید ابومهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی در مرکز بغداد شاهد بودند. به گونه ای که میلیون ها عراقی، خواهان خروج ارتش تروریستی امریکا از عراق شدند مجلس نیز طرح بستن پایگاه های امریکایی در عراق و عقب نشینی ارتش امریکا را تصویب و نخست وزیر عراق نیز بر آن تاکید کرد.

پس از نواخته شدن این سیلی بر صورت امریکا، واشنگتن سیاست تبلیغات دروغ رسانه ای را دنبال کرد تا شاید از این طریق الحشد الشعبی که مردم عراق آن را دژ محکمی در برابر طرح های سه گانه امریکا اسرائیل عربستان می دانند را زیر سوال ببرد. شبکه بدنام آمریکایی " الحره" گزارش هایی به اصطلاح خود از فساد و تسلط الحشد بر بانک ها و فرودگاه منتشر کرد بدون اینکه به منابع آن اشاره کند.

این گزارش های مسموم که حوزه علمیه و مراجع دینی عالی عراق و رهبران ایران را هدف قرار داده و آنان را به فساد متهم کرده بود به منظور توهین به محور مقاومت و در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است که این محور را خطری برای خود می داند.

گزارش الحره ، الحشد الشعبی را شبه نظامیان عراقی ایرانی می داند و هر مسئول عراقی مرتبط با الحشد الشعبی یا نمایندگان پارلمان یا دولت عراق را که با شک به امریکا و طرح هایش در عراق نگاه می کند و از روابط دوستانه عراق و ایران حمایت می کند؛ را ایرانی یا عوامل ایران یا مرتبط با ایران می داند. نویسنده این گزارش زشت ترین اتهامات را متوجه مسئولین می کند بدون اینکه حتی یک دلیل بر دهها اتهام و دروغ خود بیاورد. این نویسنده که مسئول پیشین پنتاگون است، اطلاعات خود را پس از سفر اخیر به عراق و دیدار با مقامات عراقی منتشر کرده است.

این گزارش با کینه توزی به افراد مورد افتخار مردم عراق و زیباترین نمونه فداکاری و دفاع ازمقدسات و شرف عراقی ها مانند ابومهدی المهندس و شبل الزیدی فرمانده گردان های امام علی و جنبش گردان های اهل الحق و حزب الله عراق تهمت می زند.

شایان ذکر است که این گزارش رابطه این گروه ها با ایران را غیر عادی می داند در حالی که همه دنیا می داند ایران فقط با گروه های مقاومت رابطه ندارد بلکه زمانی که گروه سه گانه جنایتکار امریکا اسرائیل عربستان یعنی " داعش " در چند کیلومتری بغداد بودند در کنار عراقی ها بود.

این گزارش دروغین درصدد این است که قطعنامه های یک جانبه و خصمانه آمریکا را مانند گنجاندن جنبش های مبارز و شخصیت های ملی عراق در لیست تروریست های امریکا، پررنگ کند و آن را معتبر جلوه دهد.

در حالی که این جنبش ها و شخصیت ها ،دشمنی با امریکا را مدال افتخار و دلیلی بر درستی راه خود می دانند.

همه دنیا برای قدردانی از قهرمانان و شهدای الحشد الشعبی عراق و در راس آنان ابومهدی المهندس به خاطر مبارزه با داعش به نیابت از همه انسان ها، سر خم می کنند .افرادی که پایگاه الحره؛ ابزار بی ارزش پومپئو در صدد ضربه زدن به آنها بود.

پربیننده ترین خبرها