مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در هند برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در هند برگزار شد
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 20:46

آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان روز یکشنبه با حضور گسترده مسلمانان هندی در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد.

العالم ـ آسیا

«علی چگنی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور نماینده ولی‌فقیه در هند، آیت الله علیرضا اعرافی رییس کل حوزه های علمیه ایران، مفتی مکرم امام مسجد فاتح پوری و سایر مقامات ایرانی و رهبران مذهبی هند از جمله شرکت کنندگان دراین آیین بودند.

«علی چگنی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شهیدان جهان اسلام هستند و حضور گسترده مسلمانان هند در آیین بزرگداشت این شهیدان نشانه تبلور شهادت آنها در میان مردم است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ترور سردار سلیمانی یک طرح برنامه ریزی شده بود تا در نهایت برنامه «معامله قرن» معرفی شود. اما به برکت خون شهید سلیمانی این طرح از همان اول شکست خورد و کسی به آن اعتماد نکرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با اشاره به نیت دشمنان برای شکستن روحیه امت فلسطین و همچنین مسلمانان جهان از طریق معرفی معامله قرن گفت: این طرح در واقع آمریکا را منزوی کرد. امت اسلام این طرح را نپذیرفت و ایران به عنوان مرکز مقاومت و بیداری اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان اسلام مقاومت خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها