ابراز غرور یمنی‎ها از انقلاب اسلامی ایران

ابراز غرور یمنی‎ها از انقلاب اسلامی ایران
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 22:55

شخصیت‎های سیاسی و حزبی در یمن، انقلاب اسلامی ایران را قبله آزادگان و انقلابیون خواندند.

العالم- یمن

شخصیت‎های سیاسی و حزب یمنی در گفت‎وگو با شبکه العالم، پشتیبانی جمهوری اسلامی از ملت‎های مستضعف در جهان و مقابله آن با پروژه استکبار جهانی را مایه فخر و غرور دانستند.

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» در یمن گفت: «مثلث انقلاب اسلامی در ایران برای تمامی آزادگان جهان به‌ویژه ملت‎های مستضعف، مظلوم و ستمدیده الهام‎بخشاست. بنابراین، انقلابی که توسط ملت و خون شهیدان برپا شده، غیرقابل نفوذ است. جمهوری اسلامی بارزترین نقش را در رویارویی با بازوهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل، چه القاعده یا داعش، در سرتاسر منطقه دارد.»

«یاسر یحیی الحوری» معاون دبیرکل حزب «الحق» گفت: «انقلاب اسلامی تحولی در منطقه ایجاد کرده و باعث شده است بسیاری از جوانان در جهان عرب و جهان اسلام تحولاتی در شهرها، مناطق و کشورهای‎شان به‎وجود آورند. این انقلاب همچنین این پیام را رساند که این تغییر و تحول ممکن است.»

«عارف العامری» سخنگوی «فراکسیون احزاب یمنی مخالف ائتلاف متجاوز»، انقلاب اسلامی را نمادی برای ملتهای مستضعف خواند و اظهار داشت، به رغم این‎که جمهوری اسلامی با تحریم های ظالمانه طرف است ولی جزو کشورهای پیشرو در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی، پزشکی و ... و همان‎گونه که می‎دانیم ایران در علم ژنتیک و پزشکی هسته‌ای در جایگاه نخست قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها