روسیا الیوم: مردم ایران با «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سالروز انقلاب را جشن گرفتند

روسیا الیوم: مردم ایران با «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سالروز انقلاب را جشن گرفتند
سه شنبه 22 بهمن 1398 - 16:08

پایگاه خبری روسیا الیوم نوشت مردم شهرهای مختلف ایران امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را با حضور در راهپیمایی‌هایی که در آن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را حمل می‌کردند، جشن گرفتند.

العالم - ایران / سیاسی

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد، تهران پایتخت ایران و دیگر شهرهای این کشور امروز شاهد برپایی راهپیمایی‌هایی بود که در آن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ را جشن گرفتند.

تصاویر تلویزیون ایران از راهپیمایی‌ها در شهرهای مختلف، مشهد، اهواز، کرمان و... را نشان می‌دهد که مردم پلاکاردها و دست نوشته هایی را در دست دارند که روی آنها «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده است.

روسیا الیوم نوشت: جشن های امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با تشدید تنش میان این کشور با آمریکا از زمان خروج واشنگتن از توافق هسته ای با تهران در سال ۲۰۱۸ و تحریم‌های تحمیلی آمریکا علیه ایران با هدف اعمال فشار بر این کشور برای مذاکره بر سر برنامه موشک‌های بالستیک آن همزمان شده است و این در حالی است که ایران برخی از این موشک‌ها را در چارچوب برنامه‌های مناسبتی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود به نمایش گذاشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها