وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است

وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است
جمعه 25 بهمن 1398 - 05:02

وزیر دادگستری آمریکا ضمن انتقاد از استفاده زیاد ترامپ از توئیتر و اظهار نظر وی درباره پرونده های قضایی گفت که توئیت های رئیس جمهور این کشور مایه دردسر است و مزاحم کارش می شود.

العالم-آمریکا

«ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا پنجشنبه شب از توئیت های بیش از اندازه دونالد ترامپ انتقاد کرد و آن را مزاحم کار خود دانست.

ویلیام بار خواستار توقف توئیت های ترامپ درباره پرونده ها و دادستان های آمریکا شد و گفت که رشته توئیت های رئیس جمهور آمریکا در کار قضایی وی خلل ایجاد می کند.

وزیر دادگستری آمریکا که با شبکه خبری «ایبی‌سی نیوز» گفت وگو می کرد، افزود: زورگویی را از هیچ کس قبول نمی کنم و تحت تاثیر آن قرار نمی گیرم.

وی با اشاره به توئیت های ترامپ درباره پرونده قضایی «راجر استون» دوست صمیمی ترامپ و مشاور ستاد انتخابی و اتهامات وارده به وی درباره «جلوگیری از اجرای عدالت» و «دروغگویی» گفت که حمله ترامپ به تیم حقوقی و قضایی پرونده استون به نظام قضایی امریکا ضربه می زند.

مسئولان دستگاه قضایی آمریکا اخیرا محکومیت 7 تا 9 سال زندان را برای استون در نظر گرفته اند که این مساله با واکنش ترامپ مواجه شد و با انتشار توئیتی آن را «ناعادلانه» خواند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها