اطلاعیه شماره ۱۹ / دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور از طریق صداوسیما ابلاغ می‌شود

اطلاعیه شماره ۱۹ / دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور از طریق صداوسیما ابلاغ می‌شود
جمعه 2 اسفند 1398 - 09:31

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به اعضای شعب اخذ رای اعلام کرد: در مدت زمان اخذ رأی مبادرت به روشن کردن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی کنند تا دستورالعمل‌های که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود را در دستور کار قرار دهند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

ستاد انتخابات کشور روز جمعه در اطلاعیه شماره ۱۹ خود اعلام کرد: به اطلاع اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند؛ حتماً در مدت زمان اخذ رأی مبادرت به روشن کردن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی کنند تا دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود را در دستور کار قرار دهند.

ستاد انتخابات کشور همچنین اعلام کرد: ضمناً یادآوری می‌شود اطلاعیه‌ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور بوده و رعایت آن الزامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان امروز (جمعه دوم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود.

رای دهندگان برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه و ۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، قم، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.

۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند. واجدان شرایط حق رای در استان تهران، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها