نوشخوار جدید گانتس!

نوشخوار جدید گانتس!
شنبه 10 اسفند 1398 - 22:14

العالم- فلسطین اشغالی

خبر:

"بنی گانتس" رئیس ائتلاف اسرائیلی "آبی- سفید" و رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم اشغالگر اعلام کرد که رژیم متبوعش گزینه حمله به تاسیسات هسته‎ای در ایران را مدنظر دارد و این گزینه را همچنان روی میز نگه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد که اسرائیلی‎ها روزی مجبور خواهند شد آن گزینه را عملی کنند.

تحلیل:

  • چهل سال است که رهبران رژیم صهیونیستی تهدید به حمله به ایران و تاسیسات هسته‎ای ایران می‎کنند.
  • تجربه ملت‎های منطقه با رژیم صهیونیستی طی دهه‎های گذشته این امر را مورد تأکید قرار داده است که این رژیم وحشی اگر توان نابود کردن عناصر قدرت در هر کشور عربی یا اسلامی را داشت، حتی یک لحظه نیز برای این اقدام تاخیر نمی‎کرد.
  • هنگامی‎که رهبران این رژیم غاصب تهدیدهای‎شان را تکرار می‎کنند این مساله بر یک حقیقت صحه می‎گذارد مبنی بر این‎که آنها قدرت اجرای چنین تهدیدهایشان را ندارند.
  • ناتوانی رژیم صهیونیستی در اجرای تهدیدهایش علیه ایران به دلیل ترس آن از قوانین بین‎الملل یا سازمان ملل متحد یا هر گونه ملاحظات قانونی، اخلاقی و یا انسانی نیست.
  • گانتس، قاتل کودکان که لاف می‎زند که گزینه حمله به ایران همچنان محفوظ است و روزی مجبور به عملی کردن آن خواهد شد، به یقین می‎داند گفته‎هایش تنها رویایی است که با او دفن خواهد شد همچنانکه او می‎داند که آنچه که آمریکا را از تجاوز به ایران منع می‎کند ترس آن از( خطر نابودی) رژیم صهیونیستی است. آمریکا بهتر از گانتس می‎داند که رژیم صهیونیستی با توجه به مساحت جغرافیایی‎اش و ترکیب جمعیتی‎اش هرگز قدرت مواجهه با ایران، به رغم برخورداری‎اش از سلاح هسته‎ای، را ندارد. طی فقط چند ساعت گذشته تمام مناطق جغرافیایی که به ناحق "اسرائیل" نامیده شده است، به سرزمینی سوخته‎ای تبدیل خواهد شد که هیچ‎گونه اثر زندگی در آن یافت نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها