انتشار اولین گزارش از مرکز استان الجوف یمن/ العالم نخستین رسانه ای که وارد شهر آزاد شده الحزم شد

پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 - 12:54

پس از آزادسازی شهر الحزم، مرکز استان الجوف به دست نیروهای مشترک یمنی، شبکه العالم نخستین رسانه ای بود که توانست با ورود به این شهر در شمال شرقی یمن، از اوضاع داخلی این شهر گزارش دهد. به گفته منابع نظامی یمنی، آزادسازی الجوف، مقدمه ای برای آزادسازی مأرب است.

العالم - یمن

تصاویر تهیه شده از سوی دوربین شبکه خبری العالم از شهر الحزم ، نشان دهنده بازگشت امنیت و آرامش به این شهر و پاکسازی آن از لوث گروه های مسلح و تکفیری است.

بلافاصله پس از آزادسازی شهر الحزم، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی امنیت تاسیسات عمومی و مراکز تجاری را برای شهروندان فراهم کردند.

نیروهای یمنی به موفقیت های بزرگ در استان الجوف در شمال شرق این کشور دست یافته اند و توانسته اند مساحت وسیعی را از این استان آزاد کنند.

آخرین این مناطق ، شهر الحزم مرکز این استان است که از آخرین مواضع مزدوران متجاوز سعودی به شمار می رود.

تصویربردار العالم با گردش در شهر الحزم و بازار اصلی شهر، اوضاع این منطقه و ویرانی های ناشی از حملات متجاوزان سعودی - اماراتی را به تصویر کشیده است.

نیروهای امنیتی به محض آزادسازی شهر الحزم، امنیت دارایی های شهروندان و مغازه ها و مراکز تجاری آنان را تامین کردندو در راستای حفظ امنیت و ثبات و آرامش عمومی ، به عادی سازی اوضاع در این شهر پرداختند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی تاکید کردند که عملیات نظامی تا آزادسازی مارب که آخرین منطقه تحت اشغال ائتلاف سعودی در شرق این کشور است، ادامه خواهد داشت.

آزادسازی شهر الحزم مرکز استان الجوف، یک موفقیت نظامی بزرگ به شمار می رود که راه را به سمت مأرب باز می کند و معادلات جدید را در صحنه نبرد با متجاوزان سعودی - آمریکایی رقم می زند.

پربیننده ترین خبرها