حزب الله لبنان درگذشت «شیخ الاسلام» را تسلیت گفت

حزب الله لبنان درگذشت «شیخ الاسلام» را تسلیت گفت
شنبه 17 اسفند 1398 - 01:38

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت «حسین شیخ الاسلام» دیپلمات و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

العالم-لبنان

حزب الله لبنان جمعه شب در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت «حسین شیخ الاسلام» دیپلمات و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام کرد که با فوت وی «برادری بزرگ و عزیز را از دست داده ایم».

در این بیانیه آمده است: با نهایت حزن و اندوه، خبر درگذشت برادر عزیز حسین شیخ‌الاسلام را دریافت کردیم و با وفات وی، برادری بزرگ و عزیز را از دست دادیم.

حزب الله لبنان افزود: شیخ الاسلام از همراهان مقاومت اسلامی لبنان از زمان تاسیس آن بود و وی را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‎شناختیم.

حزب الله در بیانیه خود از شیخ الاسلام به عنوان انسانی مومن و مجاهد و مخلص و فداکار یاد کرد و مواضع سیاسی شجاعانه وی را ستود.

در ادامه بیانیه آمده است: وی مواضع سیاسی شجاعانه در قبال مقاومت فلسطین و لبنان و نقشی سازنده‌ در تقریب بین مذاهب اسلامی داشت.

حزب‌الله لبنان در پایان بیانیه خود، درگذشت حسین شیخ‌الاسلام را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مسئولان جمهوری اسلامی و خانواده شریف تسلیت گفت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها