پمپئوی یاوه‌گو، عراقی‌ها را تهدید می‌کند؟!

پمپئوی یاوه‌گو، عراقی‌ها را تهدید می‌کند؟!
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 20:33

منابع آمریکایی و عراقی می‌گویند که وزیر خارجه آمریکا طی تماس تلفنی با نخست‌وزیر پیشبرد امور عراق، بر ضرورت "برخورد" با گروه‌های مسئول حملات به پایگاه نظامی "التاجی" تأکید کرده و گفته است که آمریکا حمله یا تهدیدها علیه اتباع خود را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم، تدابیری در دفاع از خود اتخاذ خواهد کرد.

العالم- عراق

موضوع قابل توجه این است که "مایک پمپئو" وزیر خارجه هذیان‌گوی آمریکا فراموش کرده و یا خود را به فراموشی زده است که با نخست‌وزیر یک کشور دارای حاکمیت گفت‌وگو می‌کند و همین نخست‌وزیر بعد از جنایت آمریکا در ترور "حاج قاسم سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" فرماندهان مقاومت، رسما خواستار خروج نیروهای آمریکایی از عراق شد و در تبعیت از این تصمیم، پارلمان عراق نیز با اکثریت آراء قطعنامه خروج فوری نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب کرد.

"عادل عبدالمهدی"، که پمپئوی رذل او را طی تماس تلفنی تهدید می‌کند، اخیرا در گفت‌وگویی تلفنی، از پمپئو خواسته بود که نمایندگانی را به عراق جهت اجرای تصمیم پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور اعزام کند.

پمپئو همچنین تظاهرات میلیونی عراقی‌ها بعد از جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و المهندس را فراموش کرده که طی آن، تظاهرات‌کنندگان خروج کامل اشغالگران آمریکایی و بستن تمامی پایگاه‌های آن از عراق را خواستار شدند. این تظاهرات بُعد مردمی به موضع رسمی عراق در موضوع اخراج اشغالگران داد.

در آخر می‌گوییم که پمپئوی یاوه‌گو، که از سر "حماقت" عراقی‌ها را تهدید می‌کند، همچنین فراموش کرده است که عراقی‌ها از اقیانوس‌ها و دریاها عبور نکرده‌ و برای تهدید آمریکایی‌ها به ایالات متحده نرفته‌اند، بلکه آنها در کشورشان و در خاک خودشان، که توسط آمریکایی‌های تروریست آلوده شده است، به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهند.

این آمریکایی‌ها در راستای خدمت به جنایتکار و قاتل کودکان، یعنی "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل و گروه‌های تکفیری- تروریستی، ده‌ها شهروند عراقی و نیروهای "الحشد الشعبی" را به قتل رسانده‌اند، که کمترین بهای این جنایت خروج کامل از عراق و سرتاسر منطقه است و زبان تهدید علیه عراقی‌ها و مبارزان محور مقاومت، که در مکتب سلیمانی، المهندس و همرزمان‌شان تربیت شده‌اند، کارآمد نیست.

پربیننده ترین خبرها