روزنامه لبنانى الاخبار نوشت؛

هنرمندان در رويارويى با طغيانگرى آمریکا: «ایران تنها نیست»

هنرمندان در رويارويى با طغيانگرى آمریکا: «ایران تنها نیست»
جمعه 1 فروردين 1399 - 21:37

یک روزنامه لبنانی نوشت: اخيراً هنرمندان ایرانی در یک اقدام رسانه‌ای همگانی و با هدف تمرکز بر تحریم‌هایی که آمریکا بر ایران اعمال کرده، 24 کاریکاتور را منتشر کرده‌اند که در آن وضعیت بحران انسانی و بهداشتی ناشی از انتشار ویروس كرونا را در کشور به تصویر کشیده‌اند.

العالم- ایران/ سیاسی

روزنامه لبنانى الاخبار نوشت:ایران به تنهایی: اخيراً هنرمندان ایرانی در یک اقدام رسانه‌ای همگانی و با هدف تمرکز بر تحریم‌هایی که آمریکا بر ایران اعمال کرده، ۲۴ کاریکاتور را منتشر کرده‌اند که در آن وضعیت بحران انسانی و بهداشتی ناشی از انتشار ویروس كرونا را در کشور به تصویر کشیده‌اند. تا زمان نوشتن این متن، تعداد جانباختگان ناشی از این ویروس به بیش از ۱۲۰۰ تن رسیده است.
وزارت بهداشت ایران در گزارشی نوشت که در هر ساعت پنجاه نفر از ایرانی‌ها به ویروس «کوئید ۱۹» مبتلا می‌گردند و در هر ده دقیقه، یک نفر جان خود را از دست می‌دهد. این کاریکاتورها مفاهیم بصری و سیاسی بسیار دقیقی را در بر دارند و واقعیت امروز ایران را که ناشی از تحریم‌های اقتصادی و ظالمانه آمریکا بر علیه این کشور است را نشان مى‌دهند.
از سوی دیگر تحریم ویروسی نیز ملت را مورد حمله خود قرار داده است. این کارهای هنری اين هدف را دنبال مى‌كند كه به جهانیان بگويد: «نمی‌توانند به مدتى طولانى در برابر آن سکوت اختیار کنند».

پربیننده ترین خبرها