کرونا بن سلمان را شکست می دهد؛ 200 هزار بیمار در چند هفته

کرونا بن سلمان را شکست می دهد؛ 200 هزار بیمار در چند هفته
سه شنبه 19 فروردين 1399 - 21:55

وزیر بهداشت عربستان اعلام کرد طی 4 بررسی و جستجویی که وزارت بهداشت انجام داد به این نتیجه رسید که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان در هفته های آینده حداقل 10 هزار و تا 200 هزار نیز خواهد رسید.

العالم_عربستان سعودی

این طور به نظر می رسد آمار مبتلایان ویروس "کرونا" در عربستان بسیار بالاست و 2700 نفری که حکومت عربستان اعلام کرده واقعی نیست و سعی در پنهان کردن حقیقت دارد.

وزیر بهداشت عربستان توضیح داد که: "مرحله ی بعد برای همه جهان بسیار سخت است و متاسفانه افرادی شعار " همه ی ما مسئول هستیم " را اجرا نمی کنند ما نیاز به اقدامات بیشتر برای حمایت کردن از جامعه خود داریم.

به نقل از خبرگزاری رسمی سعودی " الانباء" سه شنبه حکومت عربستان اعلام کرد که آمار فوت شدگان ویروس کرونا 3 نفر می باشد و مجموع به 14 نفر رسیده ، و از مبتلا شدن 272 مریض دیگر خبر داد که آمار کلی مبتلایان بنا بر اعلام حکومت عربستان به 2795 رسید.

" مجتهد" کاربر مشهور تویتری عربستان بر روی صفحه ی شخصی خود نوشت آمار واقعی مبتلایان به کرونا در عربستان بسیار بیش از ارقام اعلامی حکومت می باشد.

مجتهد که از نزدیکان خانواده سلطنتی آل سعود می باشد همچنین نوشت: آمار مبتلایان در عربستان پنهان شده است و در بیمارستان الشمسی در شهر ریاض 100 بیمار کرونایی تحت درمان می باشند و صدها موارد دیگر در بیمارستان های دیگر کشور و هزاران بیماری که در قرنطینه و بدون بیمارستان و درمان به سر می برند.

پربیننده ترین خبرها