مشاجره مجری با وزیر انگلیسی به علت خنده نا به جای وی

مشاجره مجری با وزیر انگلیسی به علت خنده نا به جای وی
چهارشنبه 27 فروردين 1399 - 21:10

گوینده انگلیسی ، وزیر امور اجتماعی این کشور را به خاطر خندیدن به سوالی درباره تعداد کسانی که جان خود را به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز بهزیستی و خانه های سالمندان از دست داده اند، به باد انتقاد گرفت.

العالم - اروپا

دولت بریتانیا به علت ضعف خدمات به کارکنان بخش اجتماعی و بهزیستی، با انتقادات شدید مواجه است و این انتقادها به ویژه پس از گسترش بیماری کرونا تشدید شده است.

آمارهای رسمی که اوضاع را تا سوم آوریل پی گیری کرده اند، حاکی از آن است که 217 نفر بر اثر بیماری کرونا در مراکز بهزیستی و خانه های سالمندان بریتانیا جان خود را از دست داده اند. اما یک مسئول انگلیسی روز سه شنبه تاکید کرد که تعداد تلفات بسیار بیشتر از این است و ممکن است به حدود هزار نفر برسد.

از سوی دیگر، روزنامه انگلیسی "دیلی میل" نوشت: تعداد فوتی های کرونا در مراکز بهزیستی این کشور ممکن است به 4 هزار نفر رسیده باشد.

دولت بریتانیا به علت سیاست هایش در زمینه معاینه و انجام ازمایش برای 5 نفر اولی که علائم ابتلا به کرونا را داشتند، با انتقاداتی مواجه شده است، این درصورتی است که باید از همه کارکنان مراکز بهزیستی و خانواده هایشان معاینات و ازمایش های لازم انجام می شد.

دولت بریتانیا روز چهارشنبه اجازه داد آزمایش کووید 19 را برای همه ساکنان و کارکنان در مراکز بهزیستی و خانواده های سالمندان که نیازمند ازمایش هستند، انجام شود.

در برنامه ای با عنوان " صبح بخیر بریتانیا " که مجری آن "پیرس مورگان" است، مجری به "هلن واتلی " وزیر امور اجتماعی گفت : میخواهم این را به تو نشان بدهم. سپس صفحه اول روزنامه دیلی میل را به سمت او گرفت و به او نشان داد که در آن نوشته بود : احتمال می رود که 4 هزار نفر جان خود را در مراکز بهزیستی بریتانیا به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست داده باشند.

در این میان، "هلن واتلی " خندید و مجری خطاب به او گفت : این صفحه اول روزنامه دیلی میل است ، نمی دانم چرا می خندید" وزیر هم تلاش کرد تا مساله را توضیح بدهد و گفت : خندیدم برای اینکه به من گفتی که چیزی را به تو نشان می دهم ولی من نتوانستم چیزی را که می گفتی ببینم .

مورگان در پاسخ به او گفت : به تو می گویم که چه چیزی را در دست دارم، این درواقع یک مساله بسیار جدی است،

دیلی میل نوشته است که احتمال می رود 4 هزار نفر جان خود را در مراکز بهزیستی در بریتانیا به خاطر کرونا از دست داده باشند ، حال اکنون از شما سوال می کنم که چرا شما اکنون اقدام به اجرای این ازمایش ها گرفتید، چرا یک ماه قبل این معاینات و ازمایش ها انجام نشدند؟!

پس از سوال مجری، وزیر بار دیگر درباره واکنشش سخن گفت و تاکید کرد که وی برای آن خندیده است که نمی دانسته است که در دست مجری چه بوده است.

مشاجره میان دو طرف دراین برنامه ادامه یافت و زمانی این مشاجره تشدید شد که وزیر نتوانست به سوال مجری درباره تعداد کارکنان فعال در بخش بهزیستی که جان خود را به علت کرونا از دست داده اند، پاسخ دهد و مورگان بار دیگر وی را به خندیدن در این مصاحبه متهم کرد.

مجری برنامه گفت : اجازه بدهید به شما بگویم که چه چیزی واقعا مهم است، مهم این است که به سوالات من به طور مستقیم پاسخ دهید. چرا می خندید؟ چه چیز خنده داری را در این موضوع می بینید؟

واتلی با جدیت گفت : اصلا موضوع را خنده دار نمی بینم ، من به هیچ وجه نمی خندم ! از شما هم خواهش می کنم که فکر نکنید که من حتی برای لحظه ای خندیده باشم ، اوضاع به گونه ای به نظر می رسد که گویی شما بر سر من فریاد می زنید و به من اجازه پاسخگویی نمی دهید.

اما به نظر می رسد که پاسخ وزیر برای این مجری جنجالی قانع کننده نبود ، به گونه ای که برای بار سوم وی را به خندیدن متهم کرد و گفت : شما دوباره عملا ً خندیدید!

در پایان این مصاحبه جنجالی، پرس سخن خود را خطاب به وزیر امور اجتماعی بریتانیا این گونه به پایان رساند : به شما پیشنهاد می کنم که بعد از پایان این مصاحبه بروید تا مطلع شوید که چند نفر از کارکنان بخش اجتماعی وبهزیستی ، جان خود را به علت مقابله با کرونا در خط مقدم این بیماری از دست داده اند.به نظرم ، این کمترین کاری است که شما به عنوان دولت می توانید انجام دهید.اینکه بروید و از تعداد فوت شدگان به علت کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری اطلاع پیدا کنید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها