کرونا در سرزمین اشغالی

۱۵۸ مبتلا و شش فوتی در ۲۴ ساعت گذشت

۱۵۸ مبتلا و شش فوتی در ۲۴ ساعت گذشت
يکشنبه 31 فروردين 1399 - 15:09

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در یک روز گذشته ۱۵۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و شش نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین آمار ادعایی در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ نفر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده و شش نفر نیز فوت کرده‌اند.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، این وزارتخانه صبح امروز (یکشنبه) مدعی شد که تا کنون ۱۳۳۶۳ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۷۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بنابراین گزارش ۱۵۶ نفر نیز در وضعیت بدی به سر می‌برند و ۱۰۹ تن دیگر زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند و همچنین ۳۵۴۶ نفر بهبود یافته‌اند.

در همین حال شیوع کرونا در شهرک عرب‌نشین «دیرالاسد» در شمال سرزمین اشغالی نیز کماکان در شرایط بحرانی قرار دارد. رژیم صهیونیستی از روز گذشته این شهرک را در در قرنطینه کامل قرار داد. تا کنون ۸۹ نفر در این شهرک ۱۲ هزار نفری به این بیماری دچار شده‌اند. با این حال شهرک «بنی براک» که محل سکونت یهودیان تندرو است، هنوز بیشتری آمار مبتلایان را دارد.

افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در سرزمین اشغالی در حالی است که روز جمعه گذشته شبکه ۱۲ اسرائیل در گزارشی مدعی شد که دولت آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۱۹ از شیوع یک ویروس ناشناخته به مقامات اسرائیل و کشورهای ناتو هشدار داده بود اما مقامات اسرائیلی هیچ کاری برای تمهیدات لازم انجام ندادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها