کدام مناطق ایران بارانی است؟/ احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی

کدام مناطق ایران بارانی است؟/ احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی
دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 - 10:42

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ادامه بارش باران در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داده و برای تهران باران پراکنده پیش بینی کرده است.

العالم ـ ایران ـ علمی

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه/ 8 و 9 اردیبهشت) خاطرنشان کرده امروز در نوار شمالی، شرقی و برخی مناطق جنوبی کشور و روز سه شنبه (۹ اردیبهشت) در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور، غرب و زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) نیز ضمن تشدید بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و البرز در بیشتر مناطق نیمه غربی بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق شاهد بارش خواهیم بود، خاطرنشان کرده، طی امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، بارش برف دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان امروز (دوشنبه ۸ اردیبهشت) بخش‌های مرکزی و شمالی خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی که با ایسنا گفت وگو کرده، در باره وضعیت جوی تهران طی امروز و فردا خاطرنشان کرده که آسمان تهران روز دوشنبه (۸ اردیبهشت) ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده و به‌تدریج وزش باد و کاهش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۹ اردیبهشت) نیز نیمه‌ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها