انهدام چند لانه و تونل تروریستی در عراق

انهدام چند لانه و تونل تروریستی در عراق
سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 - 10:25

نیروهای امنیتی عراق از انهدام چند لانه و تونل تروریستی به اضافه یک قایق و کارگاه ساخت تله‌های انفجاری در شمال عراق خبر دادند.

العالم - عراق

نیروهای امنیتی عراق،‌ امروز (سه‌شنبه)، گزارش کردند که موفق شدند سه لانه تروریستی، سه تونل، یک قایق و یک کارگاه ساخت تله‌های انفجاری ترویست‌ها را در استان صلاح‌الدین (شمال بغداد) منهدم کنند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «السومریه»، نیروهای امنیتی عراق در بیانیه‌ای در این خصوص گزارش کردند‌:گروهی‌ از نیروهای مشترک عراق وابسته به فرماندهی عملیات استان صلاح الدین با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و تلاش مهندسان پاکسازی منطقه «حاوی العظیم»، روستاهای «المیته»،‌ «البو جمعه»، «البو عواد» و «البوجنعان» را آغاز کردند.

در این بیانیه آمده است که در نتیجه‌ عملیات یادشده سه لانه تروریستی که در یکی از‌ آنها مواد پزشکی، غذایی و برخی مواد دیگر جاسازی شده بود، به همراه سه تونل، یک قایق و یک کارگاه ساخت تله‌های انفجاری منهدم شد.

نیروهای امنیتی عراق گزارش کردند که عملیات پاکسازی کماکان ادامه دارد و در روزهای آتی جزئیات جزئیات بیشتری از این عملیات‌ها منتشر خواهد شد.

در همین ارتباط، نیروهای الحشدالشعبی به همراه ارتش و نیروهای گارد مرزی عراق، روز گذشته، عملیات «رمضان ۱» را برای پاکسازی صحرای غربی الأنبار آغاز کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها