حمله جهاد اسلامی فلسطین به شبکه آل سعود

حمله جهاد اسلامی فلسطین به شبکه آل سعود
سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 - 18:04

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که شبکه ام بی سی عربستان سعودی با ترویج ادعاهای دروغین صهیونیستی درباره جنگ اسراییلی فلسطینی، می کوشد در آگاهی جوانان عرب خلل ایجاد کند.

العالم – فلسطین

داوود شهاب در صفحه خود در فیسبوک افزود: هدف ام بی سی از پخش سریالهایی با موضوع عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، مسموم سازی فضای فرهنگی جهان عرب است به ویژه که عمده برنامه های این شبکه سعودی، تحت الشعاع قرار دادن ارزشهای اصیل اسلامی و عربی است.

وی خاطر نشان کرد: شبکه ام بی سی می کوشد با ترویج آثار بی ارزش و فرهنگ برهنگی و وابستگی، نوعی جهل تاریخی را در میان بینندگان عرب به ویژه نسل جوان ایجاد کرده و آنان را از واقعیت جنگ فلسطینیان با رژیم صهیونیستی منحرف کند.

شهاب گفت: رژیم صهیونیستی می کوشد با تمام امکانات، ما را نابود کرده و هویتمان را مسخ کند که البته هرگز موفق نمی شود اما آنچه جای تاسف دارد آن است که برخی از حکومتهای عربی با دشمن صهیونیستی در این جنایات تروریستی سهیم شده اند.

وی ابراز اطمینان کرد که ملتهای عربی هرگز وابستگی به دشمن صهیونیستی را نمی پذیرند، ارزشهای خود را فراموش نمی کنند و تسلیم جریان هوادار عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی که مزدور آمریکا و اسراییل هستند، نمی شوند.

با آغاز ماه مبارک رمضان، شبکه ام بی سی عربستان سعودی اقدام به پخش سریالهایی کرده که خواستار عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است و با تحریف تاریخ جنگ فلسطینی اسراییلی، به جای صهیونیستها، فلسطینیان را مقصر جلوه می دهد امری که باعث خشم شدید ملتهای عربی به ویژه مدافعان آرمان فلسطین شده است.

پربیننده ترین خبرها