گروه های فلسطینی: حق بازگشت حق مسلّم ماست

گروه های فلسطینی: حق بازگشت حق مسلّم ماست
جمعه 26 ارديبهشت 1399 - 14:54

گروه های مقاومت فلسطین الیوم جمعه اعلام کردند: حق بازگشت حق مسلم و مقدس آحاد مردم فلسطین است و با گذشت زمان از بین نمی رود.

العالم - فلسطین

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد اشغال فلسطین (نکبت) اعلام کردند: سراسر فلسطین سرزمین فلسطینی ها است و بریتانیا باید مسئولیت اقدام مجرمانه اش را بپذیرد و برای بازگشت ملت فلسطین به سرزمین خود تلاش کند و به آنها غرامت 72 سال گذشته را پرداخت کند.

گروه های مقاومت فلسطین معامله قرن را رد کردند و افزودند: حمایت از مقاومت راه مقابله با توطئه چینی ها ضد جهان عرب و اسلام است.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین حق مبارزه با رژیم اشغالگر با هر روش ممکن خصوصاً مقاومت مسلحانه را دارد و انگشتان ما برای حفاظت از منافع ملت فلسطین و دفاع از آنها و بازپس گیری حقوق غصب شده شان همچنان روی ماشه بوده و خواهد ماند.

گروه های فلسطینی هر گونه عادی سازی روابط با اسرائیل چه سیاسی ، فرهنگی ، ورزشی و تجاری را محکوم کردند و این گونه اقدامات را زدن خنجر از پشت به پیکر ملت فلسطین دانستند و افزودند: چنین اقداماتی نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین و گستاخ کردن دشمن برای ارتکاب جرایم و جنایات بیشتر است.

پربیننده ترین خبرها