هادی العامری خطاب به جهاد اسلامی فلسطین: با شما در یک سنگر هستیم

هادی العامری خطاب به جهاد اسلامی فلسطین: با شما در یک سنگر هستیم
دوشنبه 19 خرداد 1399 - 09:55

رئیس ائتلاف الفتح عراق به مناسبت درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با این جنبش و ملت فلسطین، ابراز همبستگی کرد.

العالم - عراق

«هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق پیامی در پی درگذشت «رمضان عبدالله شلح»، دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

العامری در این پیام که خطاب به رهبران جنبش جهاد اسلامی است، گفت: «درگذشت یکی از چهره‌های شاخص جهاد اسلامی، نمادهای جنبش آزادی‌بخش ملی و رهبری فرزانه در محور مقاومت فلسطین را به خود و شما، تسلیت می‌گویم».

شبکه خبری السومریه ضمن نقل این پیام، به نقل از این مسئول عراقی گزارش داد: «این فقید گرانقدر، جان خود را نذر فلسطین نمود و با قدس به عنوان جبهه‌ای در ایستادگی و عرصه‌ای در مقاومت زندگی کرد».

العامری، شلح را «آموزگاری برجسته» در مسیر ملت فلسطین و یکی از محورهای تلاش در راه اسلام و طرح اسلامی برای مقابله با صهیونیسم و طرح‌های توسعه‌طلبانه آن، قلمداد کرد.

وی ضمن ابراز همبستگی با ملت فلسطین و سران جهاد اسلامی، خطاب به آنان گفت: «در نبرد ملی، اسلامی و فلسطینی، با شما در یک سنگر مشترک هستیم و از هدف راهبردی که فقید، تعیین کرده، دست برنخواهیم داشت».

این مسئول عراقی در پایان خاطر نشان کرد، مسیر همان مسیر و حرکت به سمت مسجد الاقصی همان هدف است.

رمضان عبدالله شلح، دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین که از سال ۱۹۹۵ این سمت را بر عهده داشت و در سال ۲۰۱۸ به دلیل بیماری آن را به «زیاد النَخّاله» سپرد، شامگاه شنبه در سن ۶۲ سالگی درگذشت.

پربیننده ترین خبرها