دعوت از وزیر مشاور اماراتی برای شرکت در یک کنفرانس یهودی

دعوت از وزیر مشاور اماراتی برای شرکت در یک کنفرانس یهودی
جمعه 23 خرداد 1399 - 10:48

کمیته یهودیان آمریکا خبر داد که وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه را برای شرکت در یکی از کنفرانس‌های خود دعوت کرده است.

العالم - امارات

کمیته یهودیان آمریکا در صفحه توئیتری خود اطلاع رسانی کرد که «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده را برای شرکت در یک کنفرانس خود دعوت کرده است.

در این توئیت نوشته شده است: باعث افتخار ماست که به «انور قرقاش» وزیر مشاور امور خارجه دولت امارات در اجلاس مجازی ۲۰۲۰ خوش آمد بگوییم.

در ادامه این توئیت آمده است که قرقاش تلاش‌های امارات «در زمینه بالا بردن ثبات منطقه، همکاری میان ادیان در گفت‌و‌گوی تاریخی با "جیسون ایزاکسون"» مورد بررسی قرار خواهد داد.

«جولی لنارز» مسئول شبکه‌های اجتماعی کمیته یادشده نیز در حساب توئیتری خود نوشت که از میزبانی وزیر اماراتی در این «رویداد تاریخی» خرسند است. وی در این خصوص نوشت: «گسترش روابط یهودیان و مسلمانان والاترین وظیفه دینی در عصر ماست. امارات عربی متحده شریکی شجاع و آینده‌نگر در این مسیر است».

این دعوت در حالی صورت می‌گیرد که طی هفته‌های گذشته امارات دو هواپیما حامل کمک‌‌های پزشکی به فرودگاه «بن گوریون» تل‌آویو ارسال کرده است. این در حالی است تشکیلات خودگردان فلسطین با رد کمک‌های امارات تأکید کرده است که این کشور با تشکیلات، هماهنگی در این خصوص انجام نداده و این اقدام پلی برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو است.

فارس

پربیننده ترین خبرها