مهلت واریز وجه محصولات ایران خودرو تا شنبه تمدید شد

مهلت واریز وجه محصولات ایران خودرو تا شنبه تمدید شد
پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 - 11:34

گروه صنعتی ایران‌خودرو مهلت پرداخت وجوه خودروهای ثبت نامی را تمدید کرد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور رفاه حال مشتریان، مهلت پرداخت وجوه خودروهای ثبت نامی در طرح پیش‌فروش یک‌ساله را به مدت دو روز غیر تعطیل تمدید کرد.

معاون بازایابی و فروش این گروه صنعتی اعلام کرده که با توجه به تعطیل بودن روز چهارشنبه (28 خرداد) و بنابر خواست مشتریان، مهلت پرداخت تا دو روز غیر تعطیل آینده (یعنی شنبه، ۳۱ خردادماه) تمدید شد.

«بابک رحمانی» ضمن پوزش از مشتریان، مشکلات ایجاد شده در فرآیند پرداخت را ناشی از اختلال در سیستم بانکی دانسته و گفته، مشتریان در مهلت باقی‌مانده نسبت به پرداخت وجوه اقدام کنند، زیرا این فرصت تمدید نخواهد شد.

ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه از محصولات خود را در ۱۲ مدل در طرح پیش فروش یک ساله به معرض فروش گذاشته است که با ثبت نام بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی مواجه شد که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت‌نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

پژوپارس سال، پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ ، پژو ۲۰۷ آی دستی، دنا معمولی، دنا پلاس، پژو ۴۰۵ بنزینی اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸)، سمند ال. ایکس، سمند ال. ایکس ای. اف ۷ بنزینی، سورن ای. ال. ایکس و رانا پلاس در این طرح پیش فروش شدند.

پربیننده ترین خبرها