الحوثی: همکاری رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی و امارات در آینده آشکار خواهد شد

الحوثی: همکاری رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی و امارات در آینده آشکار خواهد شد
پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 - 17:51

رهبر انصارالله یمن گفت: فریاد در برابر مستکبرین به پروژه ای برای رشد اگاهی تبدیل شده است.

العالم – یمن

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن به مناسبت سالگرد فریاد در برابر مستکبرین در سخنرانی تلویزیونی گفت: این مناسبت به پروژه ای برای ایجاد خیزش و رشد فکری و عقیدتی برای مقابله با توطئه های آمریکایی اسراییلی تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: شعار فریاد در برابر مستکبرین حالت عدم مسئولیت پذیری را به مسئولیت پذیری قرآنی تبدیل کرده است.

الحوثی ادامه داد: یکی از موارد اهمیت این شعار آن است که باعث شد، همه نسبت به امور کشور بی تفاوت نبوده و موضع گیری کنند.

وی افزود: دشمن می خواهد وقتی امت را هدف قرار می دهد، ما سکوت کنیم به ویژه که دشمن، این امت را در تمام سطوح هدف قرار می دهد. از سوی دیگر، هدف دشمن از حمله همه جانبه به امت، تضعیف و انهدام بافت آن است به همین دلیل، فعالیت نخبگان یا فعالیتهای حکومتی برای مقابله با دشمن کافی نیست و تمام امت باید در این مقاومت شرکت داشته باشند.

الحوثی ادامه داد: آمریکا برخی از گروه‌ها و احزاب را اجیر خود کرد که به همین دلیل باید همه در برابر این توطئه موضع گیری می کردند چه اینکه دخالت آمریکا در امور امت، دخالتی خرابکارانه و ویرانگر است مانند آنچه در افغانستان و عراق جریان دارد که توطئه علیه امت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی پیش بینی می کردند که فلسطینیان به خاطر دشمنی با رژیم صهیونیستی، توسط رژیم آل سعود زندانی خواهند شد و ریاض و ابوظبی، برای حمایت از رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین را تروریستی خواهند خواند. لذا کسانی که دچار این توهم شده اند که مصلحتشان در این است که مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند، زیانکارترین مردمان هستند.

الحوثی یادآور شد: همکاری رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی و امارات در آینده آشکار خواهد شد، البته هماهنگی امنیتی میان این سه موجود است و آنان به آن اعتراف کرده اند. از سوی دیگر، مسئولین رژیم سعودی که درباره دوستی با یهود و صهیونیستها سخن می گویند، نادانند چرا که نمی دانند صهیونیستها با حقارت با آنان رفتار می کنند چه اینکه توطئه دشمن آن است که امت مولفه های قدرتش را از دست بدهد.

رهبر انصارالله گفت: اشخاصی که عادی سازی رابطه و ائتلاف با رژیم صهیونیستی را توجیه کردند، رسوا و پشیمان خواهند شد به ویژه که مبارزه با سلطه جویی آمریکا، در امت ما هر روز بیشتر می شود.

وی افزود: تجاوز به یمن، تجاوزی آمریکایی است که پس از خروج مارینز یا تفنگداران دریایی آمریکا و سفیر این کشور از یمن و از دست رفتن جایگاهشان در صنعا رخ داد، لذا هر چه نفوذ آمریکا در یمن بیشتر شود، وضع کشور بدتر می شود.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا از خائنین در یمن و امت بهره برداری کرد تا به تجاوز به یمن ادامه دهد و حتی زمینه را برای استقرار تکفیریها در یمن فراهم کرد به همین دلیل تجاوز به یمن در سطوح نظامی، اقتصادی و رسانه ادامه دارد چرا که هدف از آن تحلیل بردن قوای امت و منحرف کردن افکار عمومی از دشمن واقعی است.

وی هشدار داد که برخی از رژیم‌های عربی با دشمن صهیونیستی همدست شده اند و به همین دلیل، رژیم صهیونیستی به تجاوزاتش به مردم فلسطین با استفاده از این همدستی و با حمایت آمریکا، ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه تحریمهای آمریکا علیه سوریه پس از شکستش در راه حلهای نظامی اعمال شد، گفت: برخی اشخاص در راستای تحقق توطئه آمریکا علیه امت می کوشند وانمود کنند حزب الله مسئول مشکلات لبنان است اما این حزب هرگز ترسیم کننده اوضاع اقتصادی نیست.

الحوثی گفت که ما به مقاومت در برابر تجاوز به یمن ادامه خواهیم داد به ویژه که این تجاوز، بوته آزمایشی برای مشخص شدن منافق از صادق است، لذا باید با هوشیاری و مسئولیت پذیری به مقاومت ادامه دهیم.

پربیننده ترین خبرها