سازمانی جعلی به نام سازمان ملل!

سازمانی جعلی به نام سازمان ملل!
سه شنبه 3 تير 1399 - 21:00

"مارتین گریفیتس"  نماینده سازمان ملل در یمن با صدور بیانیه ای به شدت افزایش اقدامات نظامی بی وقفه در سراسر یمن به ویژه اقدامات خصمانه رو به افزایش اخیر در دو استان مارب و الجوف را محکوم کرد.

العالم درگوشی

سیاست سازمان ملل از ابتدای تاسیس آن تحریف حقائق میدانی به نفع گروهی مشخص و جانبداری دائمی از قدرت های استکباری مسلط بر سرنوشت جهان، بود. اقدامات این سازمان بین المللی نسبت به ساکنان یمن و کشورهای عربی و منطقه ای نیز در راستای چشم اندازهای آن است زیرا حقائق تاکیدی بر این نکته است که بیانیه اخیر" مارتین گریفیتس" در همه ابعادش تاسف انگیز و ناموفق است.

گریفیتس به شدت اقدامات خصمانه اخیر در دو استان مارب و الجوف را محکوم کرد که جلال الرویشان معاون نخست وزیر یمن را به پاسخ دادن واداشت .

وی گفت : " بیانیه نماینده سازمان ملل ،وقایع و حقائق را تغییر نمی دهد و مانعی برای راهکارهای مطرح شده است .وی از نماینده سازمان ملل خواست نماینده این سازمان در یمن و نه درمارب باشد.

همکاری یمن با هیات سازمان ملل ...کارشکنی کجاست؟

الرویشان درباره افزایش اقدامات نظامی بی وقفه در سراسر یمن گفت : گروه های ملی از زمان امضای توافق سوئد با این هیات بین المللی در الحدیده همکاری دارد در حالی که طرف دیگر کارشکنی می کند. مشکل الحدیده هنوز پابرجاست و از هیچ کوششی برای رسیدن به صلح دریغ نشده است.

حقایق میدانی حاکی از افزایش حملات ائتلاف متجاوز سعودی امریکایی در یمن بوده و نه برعکس. زیرا متجاوزان سعودی با حملات متعدد روزانه به مناطق مسکونی و غیر مسکونی، همچنان به نقض توافق آتش بس در استان های مختلف یمن ادامه می دهند.

عربستان سعودی دیروز دوشنبه در راستای حملات خود، به شدت مناطق مختلف و روستاهای مسکونی استان صعده یمن را بمباران کرد. زیرا نیروهای سعودی با دهها موشک ، منازل شهروندان منطقه طخیه از توابع بخش مجز را هدف قرار دادند که خسارات مالی به دنبال داشت. جنگنده های سعودی امریکایی دیروز به صعده در همان منطقه از بخش مجز، حمله کردند این در حالی است که بخش های مرزی صعده نیز در معرض بمباران موشکی و توپخانه ای بی وقفه قرار می گیرد به گونه ای که روزانه افرادی قربانی شده و خسارات مالی به منازل و دارایی شهروندان وارد می شود.

جانبداری مغرضانه سازمان ملل

جانبداری سازمان ملل در این حد باقی نماند زیرا گوتریش دبیر کل سازمان ملل چندی پیش، نام عربستان و ائتلاف متجاوز صهیوامریکایی را از فهرست ناقضان حقوق کودکان یمنی حذف کرد که بیانگر این است که سازمان ملل شریک جرم مستقیم گروه متجاوز به یمن و حامیان استکباری آن است که امیدوارند این کشور ثروتمند را به اطاعت از امریکا برای سوء استفاده از منابع بی پایان این سرزمین به ویژه منابع عظیم نفتی تبدیل کند.

غرب نیز اخیرا به این نتیجه رسیده که یمن در دریای نفت شناور است که از دریای سرخ تا ساحل شرقی قاره افریقا امتداد دارد.

بیانیه های سازمان ملل درباره یمن فقط موانعی برای دست یافتن به راهکارهایی است که گروه های ملی درصدد اجرای آن برای بیرون کشاندن کشور از این جنگی هستند که عربستان برای اجرای برنامه های امریکا و اسرائیل آغاز کرد اما چگونه می توان با این سازمان بین المللی دروغین جانبدار همکاری کرد سازمانی که حق را باطل و باطل را حق می بیند.

پربیننده ترین خبرها